• Wie kent deze Golden Oldie nog die vroeger op TV kwam?
    Met Zack, Screech, Slater, Kelly, Lisa en Jessie? En natuurlijk Rector Belding.





    De serie van vroeger met alle love struggles, pranks en natuurlijk het uitbuiten van Screech wat praktisch gezien iedereen deed.







    En natuurlijk het geen idee hebben van wat we aan het doen zijn op school xD








    Fanlist:

    HalfBloodPrince - Shar - Zack en Kelly







    Wil je ook op de lijst? geef je username en favo's door.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 23:47 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    The good old times! Damn, ik vond Zack echt leuk, hahahaha.


    16 - 09 - '17

    Damn, that's been a while


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bjergsen schreef:
    Damn, that's been a while


    Jup Ik ben begonnen met rewatchen.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Omygod ja


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen



    De fanlist is officieel geopend!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik was fan, ik keek het vroeger toen ik een jaar of acht was mee met m'n oudere broer en zussen. Een paar jaar geleden kwam het ineens weer op tv, maar het was totaal niet meer wat ik me kon herinneren. Dus toen ben ik er langzaamaan vanaf gedropen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Dit moet ik binnenkort weer eens gaan kijken! Dat was vroeger echt fantastisch


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik hou hiervan!

    Jessie, Slater, Zack, Kelly en niet te vergeten onze eigen Mr Richard Belding!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Een half jaar geleden ben ik het weer gaan kijken (een paar afleveringen), maar toen waren ze nog super jong haha. Ik ga binnenkort eens verder kijken. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Haha oké ik ging net weer een aflevering kijken en het was best wel slecht xD


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Oh, hier was ik echt aan verslaafd vroeger. Ik had een eigen tv op mijn kamer en elke avond keek ik stiekem, omdat ik eigenlijk naar bed moest. En dan 's ochtends met m'n beste vriendinnen alle details van de aflevering bespreken ;D
    Het begin van mijn fangirl bestaan, besef ik me nu.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wie kent de lyrics nog?!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."