• Hey allemaal

    Ik kom hier even om raad vragen. Ik wil supergraag van mijn saaie kapsel af, dat ik al veel te lang heb maar ik krijg het niet over mijn hart om er iets van de lengte af te laten doen. Ik heb het nu tot op mijn achterwerk maar met zo’n lange haren kan je dus –jammer genoeg- niet veel doen.
    Ik heb het al vaker gekleurd; bruin, zwart, paars, bordeaux… maar dat doet dus niet veel aan het saaie gedeelte.
    Nu was mijn vraag.. hebben jullie ideeën, oplossingen, foto’s, voorbeelden,… wat ik met mijn haar kan doen. (Ook omdat ik geen idee heb waar ik heen wil/iets gevonden heb dat ik echt wil)

    Waar ik rekening mee hou:
    x Er mag niet veel van de lengte af.
    x Alle kleuren mogen behalve blond, roze, oranje en groen.
    x Ik heb een heel rond hoofd dus een pony/froe staat me echt niet. :(
    x Ik mag van niemand een permanent laten zetten (vanwege de beschadiging dan)

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 20:38 ]


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Misschien kan je best gewoon eens een kapsalon binnenstappen en vragen wat het beste bij je past? Daarom moet je nog niet meteen je haar laten knippen of kleuren, maar gewoon advies vragen?


    16 - 09 - '17

    Laagjes erin laten knippen?


    26 - 02 - '16

    Dus.
    Je wilt iets met je haar doen omdat het saai is. Alle vorige dingen die je hebt gedaan, verhielpen het feit dat het kapsel saai was niet.
    En toch wil je nog steeds geen ander kapsel? :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Tylan schreef:
    Misschien kan je best gewoon eens een kapsalon binnenstappen en vragen wat het beste bij je past? Daarom moet je nog niet meteen je haar laten knippen of kleuren, maar gewoon advies vragen?


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Denk je niet dat kleuren net zo schadelijk is als een permanent?


    Your make-up is terrible

    Tylan schreef:
    Misschien kan je best gewoon eens een kapsalon binnenstappen en vragen wat het beste bij je past? Daarom moet je nog niet meteen je haar laten knippen of kleuren, maar gewoon advies vragen?


    Heb het al aan mijn kapster gevraagd maar als ik haar moet laten doen wordt het ofwel kort (wat niet staat) ofwel wilt ze de schaar er niet inzetten :s


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Kalon schreef:
    Laagjes erin laten knippen?


    Helpt niet zoveel :s


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    LaJoie schreef:
    Dus.
    Je wilt iets met je haar doen omdat het saai is. Alle vorige dingen die je hebt gedaan, verhielpen het feit dat het kapsel saai was niet.
    En toch wil je nog steeds geen ander kapsel? :'D


    I know!!! Maar mijn vriend wilt niet dat ik het korter laat knippen en ik ben al zo trots dat het al zo lang is. Dus ik krijg het NOOIT over mijn hart om na 3 jaar sparen er een stuk af te laten knippen :$


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Alptraum schreef:
    (...)

    Helpt niet zoveel :s


    Tja.. Ik zou al honderd keer de schaar erin gezet kunnen hebben, ik had er dan ook helemaal geen spijt van toen ik van lang haar naar kort haar ging :W


    26 - 02 - '16

    Michonne schreef:
    Denk je niet dat kleuren net zo schadelijk is als een permanent?


    Zeker. Het komt er gewoon op neer dat ik dat wel mag van thuis uit en een permanent niet -.-'


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Alptraum schreef:
    (...)

    I know!!! Maar mijn vriend wilt niet dat ik het korter laat knippen en ik ben al zo trots dat het al zo lang is. Dus ik krijg het NOOIT over mijn hart om na 3 jaar sparen er een stuk af te laten knippen :$


    Kom op zeg, het is toch jouw haar? :W


    26 - 02 - '16

    Tylan schreef:
    Misschien kan je best gewoon eens een kapsalon binnenstappen en vragen wat het beste bij je past? Daarom moet je nog niet meteen je haar laten knippen of kleuren, maar gewoon advies vragen?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Kalon schreef:
    (...)

    Kom op zeg, het is toch jouw haar? :W


    Nou, neem dan nog dat ik er 10-15cm af laat knippen (wat echt mijn max is) dat verandert niets aan de saaiheid.


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Kun je ons geen foto laten zien van je haar, als je zou willen?


    Pretty is just a pretty word.

    Ik zou wel willen maar het lukt niet -.-'


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.