• het valt me hier zo op hea.. bijna iedereen zegt hier van alles maar meent er niks van.
    -eerst waren scene queens het helemaal, nou haat bijna iedereen ze
    -eerst was 'emo' het helemaal, nou wordt het allemaal maar wemo gevonden, en heeft haast iedereen een eigen styl^^
    -iedereen roept maar dat ze originele verhalen willen, maar als je met een origineel verhaal komt waar geen TH, JB, twilight, of ander bekend iets in zit maakt niemand het.[ervaring^^]
    en dan roept de meeste ook van dat huppels zo meeloperig zijn. :x
    nou geld dit natuurlijk niet voor iedereen, maar voor een heleboel mensen wel, en dan heb ik zoiets van kijk eerst naar jezelf voordat je vanalles 'claimt'

    edit: oke en nu iedereen die op dit topic gereageerd heeft moet dan nu mijn originele serie Criminal Fornication maken als bewijs ['aa] (hier zullen sowieso ook gasten tussen zitten die er zelf net zo hard aan mee doen)

    geef je mening.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    totally agree!


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    -Houd spandoek in de lucht met 'Caitlin' erop-
    Amen.


    I live for the applause, you will die for it.

    totally agree!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    precies.


    Protège moi de mes désirs.

    -Houd spandoek in de lucht met 'Caitlin' erop-
    Amen.


    ghehe dankje :]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    en weetje wat het ook is .
    dan maken mensen 1 deel van je serie en dan zeggen ze: verder. I love it. en maak je er een tweede bij leest niemand het meer o.O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Iedereen loopt mee schat, zo is het nou eenmaal, doen we al vanaf de prehistorie ^^


    Life is hard and then we die

    Mooi zo dat je bijna iedereen zegt, want ik niet dus (cat) Mensen willen graag populair worden op intersites dus gaan ze mee met de stroom.


    -

    Loze praatjes vullen geen gaatjes. :X

    en weetje wat het ook is .
    dan maken mensen 1 deel van je serie en dan zeggen ze: verder. I love it. en maak je er een tweede bij leest niemand het meer o.O

    Jah idd x_x


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Inderdaad, jong! >.<


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb niks tegen 'emos/scene's' en al die scheiterij. Huppels, heb ik een uitgesproken mening over. Ik ken aardige huppels, maar ook huppels waarvan je denkt 'daar kan ik de keel wel van dichtknijpen.' Iedereen maar met zijn vooroordelen. +.+' :'D

    Ik heb niks tegen 'emos/scene's' en al die scheiterij. Huppels, heb ik een uitgesproken mening over. Ik ken aardige huppels, maar ook huppels waarvan je denkt 'daar kan ik de keel wel van dichtknijpen.' Iedereen maar met zijn vooroordelen. +.+' :'D


    je hebt helemaal gelijk ;]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    In mijn ogen is scene en emo het nooit 'helemaal' geweest.