• ik vind mezelf duz egt zieligxD sonms maak ik van die opmerkingen/grapjes en dan lagt niemand en ja ik duz wel,.,.,
    en als er iemand duz zoon grapje maakt dan ligt iedereen slap vant laggen en ik niet maar dan hou ik me lag in en zeg dan egt zo van: dat is niet grappig en dan sgiet ik in de lag en dan vrage ze waarom ik dan lag duz zeg ik zo: omdat ik mezelf grappig vind ... das egt zoow zielig? 0_o


    balub ^^.

    och, dat heeft iedereen


    Life is hard and then we die

    duz ik ben niet de enige?(A)


    balub ^^.

    nee je bent niet de enige ;3

    inderdaad niet de enigen xD


    /

    That's human. En als je over jezelf kunt lachen sta je heel positief in het leven en dat is alleen maar goed (nerd)


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb dat ook altijd, soms geraak ik zelf niet tot het einde van mijn 'grapje' omdat ik hem zelf zo grappig vind:$


    Live for something or die for nothing

    neuj
    gewoon een andere soort humor ;)
    En het is logisch dat je lacht om je eigen grappen :P Als ze niet leuk zouden zijn maak je ze niet

    Ik heb soms van die grapjes die ik zo grappig vind dat ik ze niet eens kan vertellen omdat ik al in een deuk lig voordat ik het 1ste woord heb uitgesproken. :P


    One who knows nothing can understand nothing.

    Weetje.. ik maak meestal wel leuke grappen.. maar soms doe ik ook dingen en dan ligt iedereen in een deuk en dan vinden ze mij helemaal grappig (positief dan hea) en dan denk ik van okey?? was dat nou zóo grappigxD

    Je wil niet weten hoe ik ben als ik écht melig ben :x.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    MissShinoda zei op 22 maart 2009 - 9:15:

    Je wil niet weten hoe ik ben als ik écht melig ben :x.


    jaah dat wil ik wel wete:DxD


    balub ^^.

    (...)Ik heb dat ook altijd, soms geraak ik zelf niet tot het einde van mijn 'grapje' omdat ik hem zelf zo grappig vind



    ik ook (lol)


    balub ^^.

    Haha ;D


    None but ourselves can free our minds.