• Ik heb morgen van 8 uur 's ochtends tot half 12 een meeloopdag in een bakkerij. Ik en nog iemand moeten meehelpen en we worden dus vies. Lekker. Maar oké, daarna heb ik op mijn rooster nog wel les staan. Maar ik weet niet of ik echt heen moet en mensen die zijn blijven zitten dit jaar, zeggen dat je vorig jaar wel terug moest. Daar is dit jaar niets over gezegd. Dus twijfel ik of ik nog terug zal gaan. Want school vind ik echt vreselijk en dit is echt enorm slecht geregeld. Of het is uitgelegd toen ik ziek was, dat kan ook. Maar ik weet dus echt niet of ik nog naar de les moet.

    Wat zouden jullie doen? (cat)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik zou voor de zekerheid toch gaan. Maar ben dan ook wel een beetje een Goody Two Shoes, om het zo te zeggen. Bij ons moet je ook alles dubbel inhalen, dus daar zou ik dan ook weer geen zin in hebben...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik zou kijken wat de rest zou doen, dit klinkt misschien meeloperig maar dan ben ik tenminste zeker dat ik niet in mijn eentje in de les zit. Maar als het gewoon niet duidelijk gemaakt was, zou ik gewoon niet gaan hoor. (:

    Echo schreef:
    Ik zou voor de zekerheid toch gaan. Maar ben dan ook wel een beetje een Goody Two Shoes, om het zo te zeggen. Bij ons moet je ook alles dubbel inhalen, dus daar zou ik dan ook weer geen zin in hebben...


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik zou zelf niet gaan lol


    As travars

    Voor de zekerheid gaan ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zou gaan. Maar anders vraag je het toch eens aan je klasgenoten wat zij gaan doen?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ecstasy schreef:
    Ik zou kijken wat de rest zou doen, dit klinkt misschien meeloperig maar dan ben ik tenminste zeker dat ik niet in mijn eentje in de les zit. Maar als het gewoon niet duidelijk gemaakt was, zou ik gewoon niet gaan hoor. (:


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zou het aan mijn klasgenoten vragen. En dan na de meeloopdag kijken we ze doen(cat)


    To live would be an awfully big adventure

    Aan mij advies heb je niks, ik zou niet gaan.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ecstasy schreef:
    Ik zou kijken wat de rest zou doen, dit klinkt misschien meeloperig maar dan ben ik tenminste zeker dat ik niet in mijn eentje in de les zit. Maar als het gewoon niet duidelijk gemaakt was, zou ik gewoon niet gaan hoor. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Edit: Ik ben gewoon gegaan :'D de mensen die niet gegaan zijn, hebben echt problemen gehad haha.

    Maar slotje is welkom _O_


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'