• Als je iets in andermans gastenboek wil schrijven, waarom kan het dan alleen naar 5 mensen in de 5 minuten?


    ok

    ik zou het niet weten maar het is supr irri want als ik mensen wil laten weten dat ik een nieuwe quiz heb moet ik eerst 5 minuten w8en voordat ik het de andere kan laten weten ik vind het echt super stom


    i like cookies :Y)

    Omdat je anders te veel gaat spammen?


    You'd took my breath but I'll survive.

    Is het ni om de Reclame wa te vermindren? Allé, anders kunde gwn "Copy' "Paste' bij 20 mense na elkaar ensow :)


    007

    Weet niet maar ik vind het vrezelijk vervelend...

    ja kvin da ook sotm!(puh) RUTGER!:P


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ik zou het eerlijk gezegt niet weten, maar handig vind ik het niet!!!!

    Ik vind het ook niet handig.¬¬


    ok

    Ik vind het wel goed? Dat voorkomt inderdaad die irritante spam berichtjes en reclames.

    Ja, maar als je mensen op de hoogte wilt houden van dat er een nieuwe deel is kan je er maar 5 per 5 minuten, dus ben je misschien al een half uur bezig met mensen op de hoogte houden. En reclame hoe wil je anders dat er mensen aan je serie beginnen? ^^ zo weten mensen tenminste dat je een serie hebt, en zijn ze misschien geintereseerd.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    is iri!!
    ik moet ook steeds 5 minuten wachten om iedereen te laten weten dat de nieuwe er is -_-'
    en ik moet ongv. 30 mensen laten weten xD iri ¬_¬

    weet ik veel ket daar net ok gat


    - -

    Het is vreselijk irri!!!!!!:S
    Ik kan maar 6 mensen vertellen in die 5 minuten dat er een nieuwe quiz van me is-_-
    Omdat ik ook maar 1 pb kan sturen in die 5 minuten-_-


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?

    Jaa, en bij mij lukken heel veel PB's sowiezo niet.


    ok

    Dat komt toch weer neer op een Topic die ik had gezien, dat je gewoon de mensen aan kan vinken die je een bericht wil sturen.. Of is dat niet waar..??:S


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb aangepast dat je 15 gb berichten kunt plaatsen per 5 minuten.

    En dat is tijdelijk totdat er een andere manier om mensen op de hoogte te brengen.


    Dit is mijn signature...