• Hey mensjes.

    Ik wil jullie wat vertellen,en vragen. Nou kijk,Ik heb hier zo'n lieve vriendin op Quizlet,En ze heet kim.Op quizlet genoemd; xHARAJUKU. Ze betekent heel veel voor me ! Ö En ze wil stoppen met quizlet,Om de een en andere redenen MAAR OMG,dat wil ik echt niet,ik ga haar zo missen,en de gezelligheid zou best wel dalen.En ik weet dat de meeste onder jullie tog denken van ; so what? jou probleem. Maar alsjeblieft zeg hier allemaal dat ze MOET blijven,Please doe het voor mij! ^^ Ik smeek jullie.

    Ik hoef geen stomme reactie's van ; Doe niet zo zielig,waar slaat dit op ensoow.En dat je haar niet kent,en mij ook niet.

    Zeg gwn please ff dat ze moet blijven! ='] ZE MAG NIET WEG VAN MY!


    alvast zooo érg bedankt! (flower)


    Sometimes it's best not to care.

    Lieve schatten. Ik vind dit heel lief maar het antwoord blijft nee. Ik stop ermee,en ik heb je MSN toch? Ik heb het gewoon te druk op andere sites en vind sindskort ook weer een andere site veel leuker :').

    Im Sorry.
    xx.

    Ik heb ook fases.. dan vind ik eerst de ene site leuker en dan weer de andere. Soms zit ik dus ook een paar dagen niet op Q, ben nu ook ineens heel verslaafd aan girlsense.;


    Als je maar een ananas hebt..