• Ik zette hem alleen maar uit.En toen werd het beeld opeens grijs, en toen wou hij niet eens meer aan.Hij wil dus helemaal niks meer.

    Omg echt een raar ding O,o


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Mijn mp3 doet soms ook enorm raar. maar hij werkt nogaltijd. die technologie van tegenwoordig hé. ;D


    It even took me by surprise

    ipod blijft tha best :Y)


    Protège moi de mes désirs.

    das niet zoo mooi, miss meot je er mee naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt;)
    x

    Ga naar de winkel waar je hem kocht ? ;D


    A. ikmisje.

    omg welk wanhopig persoon gaat hier een topic over maken...

    ga huilen joh...
    of koop gewoon een nieuwe mp3 :o
    of wil je soms onze steun... of wil je dat we samen met je gaan rouwen om je mp3 !?

    Da's kut.

    mijn mp3 is ook vaag xD
    maar dan kan komen omdat ik hem een keer in de wc heb late vallen....(echt de wcwas gelukkig net schoon gemaakt xD) in een meertje... 2x in de wasmachine... ik heb hem van een brug laten vallen ben er overheen gefietst perongeluk en hij leeft nog !! het is een wonder xD
    mja het daarom ook wel normaal dat hij zo zijn kuren heeft xD


    A Noble was Born in Chaos

    Bij mij is mijn gsm het aan het begeven...
    Maar daar luisterde ik altijd mijn muziek op, duzz ik en mn muziek ook kwijt:(


    Live for something or die for nothing

    omg welk wanhopig persoon gaat hier een topic over maken...

    ga huilen joh...
    of koop gewoon een nieuwe mp3 :o
    of wil je soms onze steun... of wil je dat we samen met je gaan rouwen om je mp3 !?

    Dude,
    Get a life ofzo.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    omg welk wanhopig persoon gaat hier een topic over maken...

    ga huilen joh...
    of koop gewoon een nieuwe mp3 :o
    of wil je soms onze steun... of wil je dat we samen met je gaan rouwen om je mp3 !?

    Ga zelf huilen. (;

    En ik vind het vervelend van je MP3. Mijn iPod heeft ook kuren&mijn MP3 ook.
    Gewoon slaan is de enige oplossing. :D


    You move me ......... Kurt

    Mijn mp3 is in de was enzo geweest, heb er al 2-3 gekilled, en mijn oortjes zijn zojuist tussen de trappers van mijn fiets gekomen dus die moet ik ook weer kopen.... voorlopig geen muziek voor mij. xD


    One who knows nothing can understand nothing.

    ow oeps.


    ok

    Dat is niet leuk.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    koop gewoon een MP4, heb ie meer opties voor e zelfde prijs....

    Bij mij is dat al 2x voorgekomen, en dan jatte ik die van mijn moeder, want ik kan niet zonder mijn mp4.


    Think before you act.