• Jaman.
    Voor Engels moesten we een boekje over de Holocaust lezen: The Boy In The Striped Pyjamas.
    Sinds kort is dat boek ook verfilmd, en net op DVD in Amerika. Ik heb hem zeker niet illegaal gedownload, dus morgen gaan we hem kijken met Engels. :'D
    Maar echt waar, dat boek moet je lezen, het is ook vertaald naar Nederlands, don't worry. Of de film, maar serieus, het is echt zo'n zielig verhaal. O.O
    Kent iemand het?

    JA!
    Want er hangt een poster van bij ons op school. :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik heb de film net gezien.
    Ik kon wel janken bij het einde.
    Wauw, zo'n prachtige film.


    Innocence.

    Ik heb de film net gezien.
    Ik kon wel janken bij het einde.
    Wauw, zo'n prachtige film.

    Inderdaad, we hebben hem ook in de klas gezien, echt iedereen was stil.

    Mijn zus moest dat boek lezen voor Nederlands, denk ik. :'D

    Ik heb er nog nooit van gehoord.

    ik wil het wel eens lezen =]


    It's not the same without you.

    Waar gaat de film eigenlijk over?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik heb er over gehoord ja, en binnekort ga ik hem lezen denk ik! xD


    Träume sind wirklich!!

    Ken ik niet.


    A. ikmisje.

    Waar gaat de film eigenlijk over?

    Een jongetje van 9 jaar moet plots met heel het gezin verhuizen. Zijn vader is een belangrijk man in Hitlers ogen en daardoor moeten ze naast een werkkamp van Hitler gaan wonen. En de rest moet je lezen. :'D

    (...)
    Een jongetje van 9 jaar moet plots met heel het gezin verhuizen. Zijn vader is een belangrijk man in Hitlers ogen en daardoor moeten ze naast een werkkamp van Hitler gaan wonen. En de rest moet je lezen. :'D

    Hij is 8 en noemt Bruno.


    Innocence.

    Ik heb die vorig jaar moeten lezen voor nederland.


    Dat boek is saaaiii --"


    We'll never be as young as we are tonight

    Onze hele klas (min 4 mensen ofzo, die te lui waren om te komen) is een keer langer op school gebleven. (we hadden verkorte lesuren, dus we waren eigenlijk nog op de normale tijd klaar) om de film te kijken met onze docent geschiedenis haha!
    Heel de school leeg (docentenvergaderingen) en wij zaten daar met cola, sinas, chips, cake en koekjes die film te kijken.
    Echt een mooie film!


    Der Augenblick schreibt unsere Geschichte