• de laatste tijd ben ik enorm verslaafd aan quizlet. Zelfs op school begin ik te denken aan quizlet. ik denk dat sommige dat ook kennen. niet?


    It even took me by surprise

    Op school niet echt. Mar ik ben wel verslaafd aan Q.


    A. ikmisje.

    Jep.:Y)


    ' niks is wat het zijn moet '

    Verslaafd kun je het niet noemen.
    Maar ik ben er wel redelijk vaak.


    ok

    Nee, dat ken ik niet. Ik computer wel graag maar als ik wil kan ik zo zonder.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Nee, soms heb ik dat wel maar echt verslaafd ben ik niet. Ik ben de laatste tijd eerder verslaafd aan MSN (': Sebastian, da's jou schuld!

    uhu heel erg!! nu is het minder maar een tijdje geleden was ik echt verslaafd


    You're a star in heaven.

    Ik ben niet verslaafd, maar ik zit er wel ongeveer 8uur per dag op (op een werkdag (A)) omdat ik geen leven heb. :P


    One who knows nothing can understand nothing.

    Nee, soms heb ik dat wel maar echt verslaafd ben ik niet. Ik ben de laatste tijd eerder verslaafd aan MSN (': Sebastian, da's jou schuld!


    Ghehehe...kan ik er wat aan doen je kan ook gewoon niet komen..maar goed dan is je leven weer zo saai want dan heb je mij niet om mee te praten :P

    On topic: nee niet echt ben ook meer MSN verslaafd..:P


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Volkomen :Y)


    Think before you act.

    had ik op het begin toen ik quizlet net ondektte. ik ben toen op school zelfs gaan schrijven:P
    Maar nu echt,totaal niet meer..

    (...)

    Ghehehe...kan ik er wat aan doen je kan ook gewoon niet komen..maar goed dan is je leven weer zo saai want dan heb je mij niet om mee te praten :P

    On topic: nee niet echt ben ook meer MSN verslaafd..:P


    Sebastian heeft een ego, Sebastian heeft een ego! (puh) Maar je hebt gelijk; Dan is mijn leven zo oersaaai (':
    Als jij mij niet had was je leven ook oersaai, geef maar toe ><
    Paha, ik heb je verslaafd aan MSN gemaakt

    ik denk eerder aan mijn verhalen dan aan Q. zelf. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)

    Sebastian heeft een ego, Sebastian heeft een ego! (puh) Maar je hebt gelijk; Dan is mijn leven zo oersaaai (':
    Als jij mij niet had was je leven ook oersaai, geef maar toe ><
    Paha, ik heb je verslaafd aan MSN gemaakt


    xD was al verslaaft aan MSN voor ik je kende schat :P dus die grap gaat niet op...en nee hoor genoeg andere mensjes om mee te lullen :Y)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    (...)

    xD was al verslaaft aan MSN voor ik je kende schat :P dus die grap gaat niet op...en nee hoor genoeg andere mensjes om mee te lullen :Y)


    Nu voel ik me gebruikt (huil) Geef maar toe; Je praat behoorlijk veel tegen mij en jij begint altijd te prate, ná

    Nee niet bepaald.