• Hallo.
    Ik en negen andere kinder waren gisteren 10 minuten te laat in de les. Dus moesten we ons met zijn tienen gaan melden en een te laat briefje halen. Die lerares was helemaal over de zeik en wij ook. Want zei laat ons altijd merken dat we dit kunnen flikken en nu mogen we het ineens niet. Nja, toen door dat te laat briefje mesten we ons vanmorgen om 7:45 uur melden en de school begint om: 8:10 uur. Echt vreselijk. En dan krijgen ik en nog wat anderen het ook nog eens voorelkaar 6 minuten te laat te komen bij het eerder op school wezen.
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben al drie keer moeten nablijven omdat ik te laat was. ><
    Op vrijdag dan nog, hoe onmenselijk is dat. ._.

    als je bij ons 12 keer te laat komen vlieg ge vant sgool

    Wij hebben dit ook zo ongeveer op school... je moet een briefje halen en je dan om kwart voor 8 melde en om 10 over 8 begint school... ben blij dat ik maar twee minuten hoef te lopen voordat ik er ben, ik ben heel sloom 's ochtends maar kom tot nu toe wel altijd optijdxD en de leraren vinde me aardig dus k hoef anders ook geen briefje te halexD


    To fight is to life and to life is to fight

    dat had ik laatst ook ==*
    ik mocht nog even snel naar de wc, en 2 anderen ook maar die gingen niet naar de wc. Alleen ik moest echt. Wat blijkt? was dat wijf zogenaamd naar de wc gegaan om te controleren of er echt wel iemand zat. I.p.v. dat ze nou even vraagt van is hier iemand? nee ze sluipt stiekem die wc in en blijkbaar hoorde ze mij niet. mag ik samen met die anderen een te laat briefje halen terwijl ik daar gewoon wél op de wc zat ==* en ik was ook te laat bij het volgende dag op tijd melden.. lekker de hele middag troep ruimen van het plein..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Poor child.

    Ik was een keertje te laat en de juf had me niet opgeschreven! Heb ik me voor niets moeten melden--'


    we've only said goodbye with words

    Ik ben in 1 les 20 minuten te laat gekomen én eruit gestuurd én een onvoldoende gehad :'D
    Ik en een vriendin van me moesten een opdracht maken voor Duits, dus wij in de pauze maken, na de pauze nog verder, komen we 20 minuten te laat. De opdracht telde neit en kregen we een één voor. Toen weigerden we ons paspoort te geven omdat ze een aantekening wou zetten en werder we eruit gestuurd. Wij helemaal schelden. Konden we een meldingskaart gaan halen. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Hebben wij dus ook. :'D
    Echt stom...
    Crack, begin bij jullie de school om 10 over 8? oO


    You move me ......... Kurt

    FUCK schreef:
    Ik ben in 1 les 20 minuten te laat gekomen én eruit gestuurd én een onvoldoende gehad :'D

    Ik en een vriendin van me moesten een opdracht maken voor Duits, dus wij in de pauze maken, na de pauze nog verder, komen we 20 minuten te laat. De opdracht telde neit en kregen we een één voor. Toen weigerden we ons paspoort te geven omdat ze een aantekening wou zetten en werder we eruit gestuurd. Wij helemaal schelden. Konden we een meldingskaart gaan halen. :'D

    Jah, lekker dan. O_X
    Heb je wel gelachen? Want da zou ik doen 8D


    we've only said goodbye with words

    hahaha ik heb me ook al paar keer moeten melden en uitstuur briefen xD
    XX


    /

    Ik ben nooit te laat. Maar wel soms te laat met een geldige reden!! Een keer moest ik met om 7:45 melden samen met een aantal Jochies omdat we corvee vergeten waren x] Dat was best wel niet zo leuk!

    Ik kom nooit te laat. Heb me dan ook nooit moeten melden.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.