• http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=49274&imagenr=1

    ='] geef je mening zou ik zeggen


    We can only learn to love by loving.

    die wimpers o.O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Nicole's wimpers zijn indergeval mooier,dan die van GaGa.

    zoals xOverdose
    en ik vind het eigenlijk best goed gedaan..


    -

    Sexii (nerd)

    Ik wil ook een vogel op mijn oog. 8)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik vind het dik nageaapt!(Dat ik dat woord nog zeg:S) best wel dom! Lady gaga is een veel betere 'Lady Gaga' Nicole kan zelf gewoon geen style verzinnen. Amen


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik wil ook een vogel op mijn oog. 8)


    Oooh! Nu je het zegt, ze heeft een pauw op dr oog :Y)
    @Sweetdiamond
    Ik ga niet akkoord [/omg :'DDD]

    Haha, ik dacht eerst al, amai die lijkt er hard op, maar ik was gewoon naar de verkeerde foto aan 't kijken. ><

    Bij Gaga zie je wel dat die wimpers enorm fake zijn. Vooral omdat ze er bij rechts een beetje boven zijn geplaatst.


    rules don't stop me

    Ik vind het echt goed. Niets op aan te merken. En zoals PUFFEL & xOverose hier. Ieuw, die wimpers oO


    What you see, is what you get.

    Ik had die foto 1 week geleden al gezien. en ik wist eerst niet dat het Nicole was. maar ik vind Nicole veel mooier

    Haha, ik dacht eerst al, amai die lijkt er hard op, maar ik was gewoon naar de verkeerde foto aan 't kijken. ><


    afgang x'D Zorry.

    Nicol = mooier


    Life is hard and then we die

    Ze lijkt er erg hard op vind ik.


    A. ikmisje.

    Ik vind het dik nageaapt!(Dat ik dat woord nog zeg:S) best wel dom! Lady gaga is een veel betere 'Lady Gaga' Nicole kan zelf gewoon geen style verzinnen. Amen

    Hahaha, sorry hoor kom op!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.