• Heey iedereen ,
    Hier kun je reclame maken voor je eigen th-serie!
    Omdat ik vreselijk graag van die series maak (ben ongeveer al 50/60 series aan het invullen maar pech!!)
    Heb gwn zin om jullie series in te vullen , mssn zijn andere mensen daar ook content mee :D


    You'll never dream alone. <3

    Owk ik zal ze hier allemaal ff opzetten ;)

    Jij als Nicole Richie's dochter Ft Th
    [TH]My Faboulus Life. I Have Everything... But I Miss That One Special Thing...
    Does This Darkness Has A Name?
    [TH] You Said You Love Me But That Was A Focking Lie!
    > Mijn nieuwtse> [TH] The Heavenly Sound Of A GuitarSolo





    Uhmm let niet meer op deze
    Ik ben al m'n quizjes aan het verwijderen en krijg dit ding niet weg -_-'

    Owk ik zal ze hier allemaal ff opzetten ;)

    Jij als Nicole Richie's dochter Ft Th
    [TH]My Faboulus Life. I Have Everything... But I Miss That One Special Thing...
    Does This Darkness Has A Name?
    [TH] You Said You Love Me But That Was A Focking Lie!
    > Mijn nieuwtse> [TH] The Heavenly Sound Of A GuitarSolo





    Uhmm let niet meer op deze
    Ik ben al m'n quizjes aan het verwijderen en krijg dit ding niet weg -_-'


    Ik was net 1 aan het maken , was net klaar met die ene serie liar kan ik er niet meer op zkr??
    Ze waren juist zo goed :'(
    :(Kyleen:(


    You'll never dream alone. <3

    Owk ik zal ze hier allemaal ff opzetten ;)

    Jij als Nicole Richie's dochter Ft Th
    [TH]My Faboulus Life. I Have Everything... But I Miss That One Special Thing...
    Does This Darkness Has A Name?
    [TH] You Said You Love Me But That Was A Focking Lie!
    > Mijn nieuwtse> [TH] The Heavenly Sound Of A GuitarSolo





    Uhmm let niet meer op deze
    Ik ben al m'n quizjes aan het verwijderen en krijg dit ding niet weg -_-'


    Ik was net 1 aan het maken , was net klaar met die ene serie liar kan ik er niet meer op zkr??
    Ze waren juist zo goed :'(
    :(Kyleen:(


    Nee sorry
    Ik heb z verwijderd...
    Het spyt me echt waar! :(
    Ik heb gewoon het gevoel dat ik barslecht ben in quizjes te schrijven omdat ze amper gedaan worden...

    Maar ik ga straks ofzo een topi openen en daar kan je ideeën droppen omdat ik toch vanplan ben om een nieuwe serie te starten.
    Maar i moet gewoon ff met een nieuwe start beginnen.
    Dus als je een idee hebt
    Dan krijg je een rol want die heb ik ook nog nodig en maak ik hoogstwaarchijnlijk een nieuwe

    Je zal warschijnlijk nu denken : Omg wat voor een gezever is dat!
    Eerst al haar quizlets verwijderen en dan direct een nieuwe serie beginnen.
    Noujah ik ben gek enzoo dus doe ik dat :)
    En op de hoop dat m'n nieuwe serie meer gaat gedaan worden als m'n oude...

    Alsnog sorry

    Owkéé hier vers !!

    mijn aller nieuwste en ook 'eerste' Quiz

    His Love Was Just An illusion, Now I'm Nothing But A Toy For Them.[TH]

    xxx

    Hehoo x)
    reclame heerst!
    Maargoed, je moet, ja moet ♫ The Idiots on tour!« van ThexIdiots maken!
    Omdat het een serie is van xLoveIsDeadx, xRescueMe, AllAroundMe (Nanatjx, dr naam is veranderd) én mijzelf!
    Als dat niet goed is ;)
    Doen, doen, doen en veel succes! x
    xChiaar.

    Heey!
    Mischien wil je ons verhaal maken!
    Hij heet: Sisters of Georg, Quick, Though and in Luf (T&B).
    Er is al een Proloog en 4 andere delen en de reacties waren best goed:)
    Hij gaat over Maud en Ischelle, zussen en stiefzussen van Georg. Ze hebben niet echt contact met hem totdat hij bij hun, zijn moeder en hun vader komt wonen. Georg vind ze aan het begin maar rare meiden en Maud en Ischelle denken hetzelfde over Georg. Maar later kunnen ze het beter vinden en komt de rest van Tokio hotel ook in het leven. We hadden bedacht om eerst een beetje de boot af te houden maar uiteindelijk zal Maud wat met Bill krijgen en Ischelle met Tom. Overigens, Quick en Though slaan op het feit dat Maud een motor racer is en Ischelle een motor crosser.
    Hopenlijk vind je het wat!:)
    Bye Bye
    ,,,<3Maud&Ischelle,,,<3

    Ik ben net begonnen met een nieuwe serie:

    "Scene-Queens" Vs. "TokioHotel"

    Er zijn verschillende hoofdrollen in,

    en daarom is het dus een lovestory

    van de vier jongens van TH.

    Ik ben nu aan het tweede deel bezig,

    en als je het goed vindt,

    zal ik er snel mee doorgaan. ^^



    x Doraaa


    Ik heb ook nog een verhaal.
    °Tomorrow i wake up in a body, that's not mine..°

    het gaat over een meisje. Ze woont bij haar moeder in Brussel, en ze gaat een keer per maand naar har vader, die in Duitsland bij zijn nieuwe vriendin woont. Maar op een avond, ergens in Marokko, wordt er iets geheimzinnigs gedaan. Er is een ganse belevenis, en er worden twee magische koekjes gemaakt.
    Als het meisje bij haar vader gaat, vindt ze zo'n koekje. Ze eet het op en opeens voelt ze haar heel raar. Ze voelt zich niet goed en gaat in haar bed liggen. Ergens aan de andere kant van Duitsland, in Hamburg, zitten twee popsterren, Tom en Bill Kaulitz, te feesten met hun beste vriend. Dan vindt Bill een koekje in de brievenbus.. Hij kan er niet afblijven en eet het ook op. Ook hij voelt zich niet goed en gaat in bed liggen.
    De volgende ochtend gebeurt het. Het meisje wordt wakker in het lichaam van Bill Kaulitz, en Bill in het lichaam van het meisje. Ze moeten opzoek gaan naar elkaar om proberen, terug in hun eigen lichaam te geraken, maar ondertussen gaat hun leven gewoon voort. Bill moet normaal concerten geven, en het meisje moet naar school. Maar nu moet het dus allemaal omgekeerd. En als het meisje verliefd wordt op Tom, wordt het al helemaal een hel!
    Zal het hun ooit lukken, om alles weer normaal te krijgen?

    Okee, dat was dus de uitleg x'D. Het is ongeveer hetzelfde als de film "Freaky Friday".
    Ik zit nog maar aan het derde deel, maar als je het goed vindt zal ik er mee doorgaan.

    x Doraa

    Heey!
    Mischien wil je ons verhaal maken!
    Hij heet: Sisters of Georg, Quick, Though and in Luf (T&B).
    Er is al een Proloog en 4 andere delen en de reacties waren best goed:)
    Hij gaat over Maud en Ischelle, zussen en stiefzussen van Georg. Ze hebben niet echt contact met hem totdat hij bij hun, zijn moeder en hun vader komt wonen. Georg vind ze aan het begin maar rare meiden en Maud en Ischelle denken hetzelfde over Georg. Maar later kunnen ze het beter vinden en komt de rest van Tokio hotel ook in het leven. We hadden bedacht om eerst een beetje de boot af te houden maar uiteindelijk zal Maud wat met Bill krijgen en Ischelle met Tom. Overigens, Quick en Though slaan op het feit dat Maud een motor racer is en Ischelle een motor crosser.
    Hopenlijk vind je het wat!:)
    Bye Bye
    ,,,<3Maud&Ischelle,,,<3


    Lijkt me leuk :D
    XxKyleen

    Mijn beste vriendin en ik hebben een sprgave serie op ons profiel PandaxKwak. Zeker proberen! het heet: Our life with TH. en anders kun je ook mijn THserie proberen gwoon op mijn profiel..xD


    Music is my drug, I need it all the time!

    POEPIESS <333



    Ik heb oowk wel wt th series<3

    Dit is de beste (ben ik nouww ook aan bezig):


    hij heet:


    It's Raining Men! [TH]



    ik heb er ook die je wel mag maken
    http://www.quizlet.nl/serie/7465/one-more-time dat heeft tot nu toe 37delen
    en dat is Tom serie

    http://www.quizlet.nl/serie/5550/my-world-my-life-
    en dat is een Bill serie
    x

    Chiaratjj zei op 2 juli 2008 - 10:51:
    Hehoo x)
    reclame heerst!
    Maargoed, je moet, ja moet ♫ The Idiots on tour!« van ThexIdiots maken!
    Omdat het een serie is van xLoveIsDeadx, xRescueMe, AllAroundMe (Nanatjx, dr naam is veranderd) én mijzelf!
    Als dat niet goed is
    Doen, doen, doen en veel succes! x
    xChiaar.


    Inderdaad. x)
    Moet je zeker doen. (;
    x

    Ik ben net met een nieuwe serie begonnen, ik hoop dat jullie hem eens willen uitproberen en me willen zeggen wat jullie ervan vinden? Zo weet ik of ik verder moet of niet!!

    What if life ends? http://www.quizlet.nl/quiz/194722/what-if-life-ends-/

    Het verhaal gaat over een meisje met veel problemen. Tokio Hotel komt er ook in voor, maar dit is geen nutteloze quzi, dus gaat het een tijdje duren vooraleer dat Th komt, ik probeer het allemaal zo realistisch mogelijk te houden.Er gaan misschien wel dingen zijn die jullie nog niet begrijpen, maar die worden stilaan duidelijk in de quiz!


    Hier is een stukje uit de quiz!:

    Met een zucht sta ik op uit bed en wandel naar de badkamer, waar ik onmiddellijk de douche in kruip. Ik voel me nog altijd even vies als gisteren. Gisteren nadat ik knallende ruzie had met men mama, ging ik met alle tegenzin naar een verjaardagsfeestje van iemand van men klas. Veel plezier heb ik niet echt gehad. Alsof de problemen met men moeder nog niet genoeg waren, kwam er gisteren nog iets bij, iets wat voor eeuwig in mijn hersenen gegrift zit en ik nooit meer zal vergeten.

    Je moet hem niet maken, maar ik zou het leuk vinden moest je het doen!

    Heey zoude jullie ook mijn serie willen proberen??(A)

    Hij heet:
    Het zusje van Andreas (TomKaulitz LoveStory!)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.