• Ik heb een jongen met carnaval onmoet en ook mee gezoend, we hebben elkaar op msn. Hij vind me wel leuk enz en hij vond me ook wel goed zoenen! Maar nu is er een meisje, een vriendin van hem vind hem ook leuk en wilt met hem afspreken! Ik wil ook wel afspreken maar heb bijna nooit tijd! Wat moet ik nu gaan doen?!


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Uhm, als hij met haar gaat afspreken, zou ik zelf dan niet meer zoveel met hem te maken willen hebben. Of vraag of hij haar leuk vind..;]
    x


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Uhm,best moeilijk.Maar wie zegt dat hij haar leuk vind? Missgien wil hij wel niet met haar mee uit.laat hem anders een beetje merken,dat je je daar rot onder voelt,en dat je hem leuk vind.Missgien wil hij jou wel! (H)

    Succes? (flower)


    Sometimes it's best not to care.

    Probeer tijd vrij te maken.. Ik denk namelijk niet dat je altijd elke dag zo druk bent? Zoek dan gewoon een vrije dag uit (binnekort is het goede vrijdag ofzo?).

    En als ie met een vriendin wil afspreken, hoeft niet te betekenen dat hij haar leuk vind. En als hij haar leuk vind, denk ik wel dat jij er ook wel achter zal komen.

    (I know dat mijn adviezen heel erg zuigen ><)


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Misschien wil hij wel niet eens met haar uit..
    en wel mett jouu.
    Je kuntt ook tijd proberen vrij te maken , .
    mjaa dat staat boven myn reactie ook al allemaal . (:

    Successs (K)


    ' niks is wat het zijn moet '