• Mensen, er zít me toch een leuke leraar bij ons op school, omgxD
    Echt de halve school haat hem om zijn geniale denkwijze, en de andere helft adoreerd hem door zijn geniale denkwijze.
    Hebben jullie ook van die über leuke/interessante leraren op school?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ja, ik heb een vet knappe leraar, maakt de ene na de andere grap, en noemt zichzelf Mr. T. Hij is zo grappig. Hij plakt zijn eigen hoofd op een poster van een superheld? O.o


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ja, hij is echt geweldig :O
    Hij weet precies alles van muziek en filosofie. Op sommige momenten is hij heel serieus, maar meestal doen we bijna niets omdat hij wat belachelijk dingen vertelt. Zoals hoe hij thuis voor de spiegel staat te dansens enzo. En dan begint hij in de klas luchtorgel te spelen ^^
    En blijkbaar luistert hij ook naar Japanse muziek :O Net toen ik dacht dat ik iets van muziek kende dat hij niet kende :(
    Maar hij is gewoon hilarisch ^^ Hij heeft al te veel geweldige dingen gedaan en gezegd om op te noemen.

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    de leraar die ik bedoel is ook ernstig geweldig filosofisch(A)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ja! die geeft bijna nooit les xD
    en wij moge daar egt alles van! xD
    Zelfs een Krant leze in de klas vind dieje ni erg..
    Of fMopjes tappe, een heel uur xD
    Grappig!!! xD


    Your Butt is Mine!

    De muziek-docent! Hij is anders dan de andere docenten, hij heeft echt nog een kinderlijk innerlijk. Met zijn rare geluiden (Doe ik ook, is fun vooral een koe nadoen. Meeeeuuuh..)
    En hij maakt prachtige filmmuziek.
    En de techniek-docent, hij kan goed tekenen ö


    I live for the applause, you will die for it.