• Hee.. Ik weet niet of ik wel mag posten..
    Op school heb ik een erg groot probleem.. namelijk dat ik erg veel wordt negeert en buitengesloten door een meisje in de klas.. Eerst kon ik het altijd goed vinden met haar,, maar nu negeert ze me en pikt ze vrienden van me af. Ik zou een opdracht samen met een meisje doen in min klas.. En wat doe ze ,, ze pikt haar gewoon af.. Thuis moet ik dan vaak huilen want op school durf ik dat niet.. En nee.. ik meen dit serieus dit is geen grap wat ik hier neer zet..!
    Wetem jullie misschien een oplossing, want zo voel ik me niet prettig op school en omgeving.
    Help me alsjeblieft! ;; Ik zit er erg mee!


    Problem has been solved (Y)

    Xx

    [ bericht aangepast op 18 jan 2011 - 18:39 ]


    rise and fall of my pants

    hmm , probeer te praten met iemand.
    misschien die vriendin eens op haar plaats zetten en vragen waarom ze zo'n gedrag heeft?


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Kom voor jezelf op. Serieus, je laat toch geen vrienden van je afpakken door zo iemand !

    dat lijkt me zoo kut!
    maar weetje... heb je al gepraat met je mentor, ouders?
    anders zou ik dat doen..

    op school heb je ook altijd een vertrouwenspersoon, als je het niet durft te vertellen aan je mentor of ouders. Die verteld niets door!

    nog veel sterkte er mee meis!!

    hmm , probeer te praten met iemand.
    misschien die vriendin eens op haar plaats zetten en vragen waarom ze zo'n gedrag heeft?


    Dat heb ik al vaak genoeg geprobeert =(.. maar ze blijft me negeren..


    rise and fall of my pants

    (...)

    Dat heb ik al vaak genoeg geprobeert =(.. maar ze blijft me negeren..


    ik zou eens hetzelfde flikken met haar.
    maak wel dat het niet verkeerd in jou richtting uitdraait dan :p


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    (...)

    ik zou eens hetzelfde flikken met haar.
    maak wel dat het niet verkeerd in jou richtting uitdraait dan :p


    Nee, nee.. dat niet ;'P Ik negeer haar nu ook.. ze zegt tog niks


    rise and fall of my pants

    (...)

    Nee, nee.. dat niet ;'P Ik negeer haar nu ook.. ze zegt tog niks


    gewoon tonen dat je er geen pijn van hebt.
    met je hoofd in de lucht en als je dr voorbij loopt , gun haar geen blik waardig.
    en als zij dan komt naar jou flik je dr hetzelfde zou ik zeggen!


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    (...)

    gewoon tonen dat je er geen pijn van hebt.
    met je hoofd in de lucht en als je dr voorbij loopt , gun haar geen blik waardig.
    en als zij dan komt naar jou flik je dr hetzelfde zou ik zeggen!


    Ik kijk der ook niet aan.. In de pauze zit ze altijd alleen.. :P Best wel sneu.. maar dat heeft ze er zelf naar gemaakt,,


    rise and fall of my pants

    Het beste wat je kunt doen is negeren,je komt er wel boven op. En ook al klinkt het grof ofso,maar je bent dan toch beter af zonder die vriendin. En weetje waarom. Omdat je nu weet dat ze u eigenlijk gewoon gebruikt had omdat ze anders misschien niets te doen had of zich verveelde. Da klinkt grof,maar het is zo. Ik heb da meegemaakt me één van mijn beste vriendinnen,die heeft mij van de ene dag op de andere gewoon laten staan voor een ander meisje. dus ja!

    haal er iemand bij zoals je ouders, mentor? iemand met invloed? en dat die jou dan gaan bemiddelen in een gesprek? misschien helpt dat?
    iig veel succes!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    1. waarom zou je dit niet mogen posten ?

    2. das echt kut

    3. praat er met je mentor ofzo over.


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ik heb het er al met mijn ouders enzo over gehad.. Maar dan zal ik het ook wel even tegen de mentor gaan zeggen =)


    rise and fall of my pants

    Zo probleem heb ik ook gehad alleen werdt ik niet negeert.
    mischien moet je naar een leerlingebegeleiding van je school gaan.?


    it's true; i love you.