• Misschien merken jullie niks van de crisis, maar mijn gezin wel. Mijn vader kan ontslagen worden omdat zijn werk minder technische medewerkers willen hebben. Nu wilt mijn vader niet opnieuw solliciteren(wat iedereen moet doen die bij dat gebouw werkt), want hij kan toch niet doorgroeien. Nu wilt hij bij de landmacht werken en hij is daar al vaker geweest voor een gesprek en ze wilden mijn vader meteen aannemen met een hoge positie, omdat hij vroeger al ervaring had in het leger. Maar mijn moeder wilde het steeds niet en niet zozeer omdat mijn vader eerder gevaar kan lopen dan met zijn baan die hij nu heeft, maar omdat mijn moeder gehecht is aan Delft. Mijn moeder zorgt voor mijn oma en als ze weg is en mijn oma heeft een ongeluk... wie helpt haar dan? Mijn oom woont drie kwartier rijden hier vandaan en wij 4 straten verder. En mijn moeder zal onze buren missen waarmee ze vaak praat en haar vriendinnen met wie ze vaak koffie drinkt. Mijn vader heeft niks te verliezen, want hij heeft alleen ons en ik denk dat hij Delft zat is(wat ik best begrijp).
    De laatste weken hebben we met elkaar gepraat en mijn moeder is omgehaald. Ze vindt dat het beter is voor het gezin om naar een andere stad te gaan(wat waarschijnlijk een uur van mijn huis vandaan is) en dat ik en mijn broertje nieuwe vrienden kunnen maken. Dier kan ik een nieuwe start maken. Mijn broertje was helaas wel populair en moet ook ergens anders gaan voetballen, maar ik wed dat hij heel makkelijk vrienden gaat maken(ookal is hij heel erg verlegen). Mijn moeder gaat misschien vrijwilligerswerk doen en mijn vader die gaat een betere baan krijgen en misschien gaat hij weer voetballen.
    Ookal is het nog niet zeker, ik denk dat als we zouden verhuizen we ons gezin veel goeds doen met een nieuwe start.

    weetje miss waar. miss zijn hier wel mensen van q die daar wonen. heb ja al wat frieds =D
    maar miss is het idd beter om een neiuwe start te make ;) ik weet hoe moeilijk het is. heb ik ook moeten doen ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    weetje miss waar. miss zijn hier wel mensen van q die daar wonen. heb ja al wat frieds =D
    maar miss is het idd beter om een neiuwe start te make ;) ik weet hoe moeilijk het is. heb ik ook moeten doen ;)
    Dat zou wel leuk zijn, maar we weten natuurlijk niet zeker waar we heen gaan verhuizen.
    En een nieuwe start maken lijkt me niet het ergst.

    ik wens je veel succes met de verhuizing ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik wens je veel succes met de verhuizing ;)
    thanks :]

    Verhuizen is niet zo erg. Ik vind dat eigenlijk juist leuk. Ik ben al een stuk of 4/5 keer verhuisd. En ik vind dat echt leuk,omdat het telkens een nieuwe start is.(alleen telkens van school veranderen deed ik dan minder graag) Dus veel plezier eigenlijk met die verhuizing ^^

    Verhuizen is niet zo erg. Ik vind dat eigenlijk juist leuk. Ik ben al een stuk of 4/5 keer verhuisd. En ik vind dat echt leuk,omdat het telkens een nieuwe start is.(alleen telkens van school veranderen deed ik dan minder graag) Dus veel plezier eigenlijk met die verhuizing ^^
    Ik ben 1 keer verhuisd toen ik een baby was, dus ik weet er niet veel van x].
    Thanks :]

    (...)Ik ben 1 keer verhuisd toen ik een baby was, dus ik weet er niet veel van x].
    Thanks :]

    ^^