• Hoi,

    ik heb net weer gehuild.
    Tegenwoordig doe ik dat wel vaker,
    vooral 's avonds.

    Mijn vader geeft mij altijd de schuld van alles,
    ookal deed mijn broer het.
    En nu denk je: 'Ja, zal wel, dat zegt de oudste altijd.'
    Maar het is zo.
    Zelfs mijn moeder zegt het.
    Mijn moeder zei daarnet tegen mijn vader: 'Als je zo verder doet, ga je ze gewoon afstoten.'
    En dat deed fucking veel pijn toen ze dat zei.
    Ze zegt ook dat hij mijn broer echt helemaal anders behandelt.
    Voor het minste wat ik zeg, is hij kwaad.

    Weetje,
    soms doet hij me het gevoel geven alsof hij me niet graag ziet. Maar dat is wel zo, hoop ik toch.

    En ik wou het gewoon even kwijt..
    Maar ik voel me fucking schuldig nu ik dit gepost heb

    Das echt verschrikkelijk voor je.. Dat gevoel heb k ook wel eens maar dan met mijn moeder.. Echt kut gewoon..

    Heel veel mensen die ik ken bellen kinder telefoon en bij hun lucht het heel erg op misschien ook bij jou.. En wil je niet met ze bellen je kunt ook chatten


    ...

    Lieve,
    Weet je, ik heb dat ook. Ik ben dan niet de oudste, maar ik krijg wel vaak de schuld terwijl mijn jonger zusje het meestal is geweest. Zíj lokt het uit, niet ik. Maar dit gaat over jou, en niet over mij.
    Je vader ziet je natuurlijk wél graag, maar als vaders boos zijn dan zeggen ze dingen die ze anders nooit zouden zeggen en meestal ook niet echt menen. Maar lieve Fantasy, geloof mij hij zie je echt graag. Dat afstoten meent hij echt niet. Vroeger, twee jaar geleden was ik echt een koppig kind en zo snap je? Mijn moeder en vader zeiden ook: Nog één keer zoiets en we sturen je naar een internaat! Ze hebben het nogaltijd niet gedaan. Waarom niet? Ze houden van me, en dat doen jou ouders ook. Ze houden echt van je en zullen je dat niet aandoen. Het blijft meestal bij dreigen en verdere stappen ondernemen ze meestal niet.
    Maargoed, het ligt ook aan dat ze je jongere broertje meer gaan 'beschermen' zo zeg maar dat ze jou de schuld geven, dat heb ik zoeals ik al zei zelf ook voor. Maar daarom wil dat echt nog niet zeggen dat ze je gaan afstoten en ze niet graag zien.
    Sterkte en als je verdere problemen hebt mag je wel altijd naar mij komen (:

    Lieve,
    Weet je, ik heb dat ook. Ik ben dan niet de oudste, maar ik krijg wel vaak de schuld terwijl mijn jonger zusje het meestal is geweest. Zíj lokt het uit, niet ik. Maar dit gaat over jou, en niet over mij.
    Je vader ziet je natuurlijk wél graag, maar als vaders boos zijn dan zeggen ze dingen die ze anders nooit zouden zeggen en meestal ook niet echt menen. Maar lieve Fantasy, geloof mij hij zie je echt graag. Dat afstoten meent hij echt niet. Vroeger, twee jaar geleden was ik echt een koppig kind en zo snap je? Mijn moeder en vader zeiden ook: Nog één keer zoiets en we sturen je naar een internaat! Ze hebben het nogaltijd niet gedaan. Waarom niet? Ze houden van me, en dat doen jou ouders ook. Ze houden echt van je en zullen je dat niet aandoen. Het blijft meestal bij dreigen en verdere stappen ondernemen ze meestal niet.
    Maargoed, het ligt ook aan dat ze je jongere broertje meer gaan 'beschermen' zo zeg maar dat ze jou de schuld geven, dat heb ik zoeals ik al zei zelf ook voor. Maar daarom wil dat echt nog niet zeggen dat ze je gaan afstoten en ze niet graag zien.
    Sterkte en als je verdere problemen hebt mag je wel altijd naar mij komen (:

    Dat is echt lief van je.
    Maar dat afstoten,
    dat is natuurlijk niet létterlijk.
    Mijn moeder bedoelt gewoon dat ik me gewoon helemaal tegen mijn vader ga keren als het zo blijft, snapje..
    Ik weet dat hij me graag ziet, maar toch doet het pijn.
    En dankje.<3

    Je hoeft je echt helemaal niet schuldig te voelen. <3
    Het spijt me dat je dit doormaakt, en ik hoop dat het allemaal goed gaat komen!
    Ik denk dat je er geen behoefte aan hebt, maar je mag me altijd een pb sturen!
    Ik wou dat ik meer kon helpen, sterkte!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    (...)
    Dat is echt lief van je.
    Maar dat afstoten,
    dat is natuurlijk niet létterlijk.
    Mijn moeder bedoelt gewoon dat ik me gewoon helemaal tegen mijn vader ga keren als het zo blijft, snapje..
    Ik weet dat hij me graag ziet, maar toch doet het pijn.
    En dankje.<3


    Hey, als ik kan helpen help ik graag (:
    Nee tuurlijk bedoelde die dat niet echt létterlijk, maar ik weet dat zo'n dingen echt hard kunnen aankomen.
    Da's heel graag gedaan (: