• Ja. Ze laten me gewoon zitten, ik moest het gewoon van anderen horen.
    Ze vonden dat ík hun liet stikken. Omdat ik er elke keer met presentaties die ik met hun moet houden niet ben. Nou maandag was de enigste keer dat ik een presentatie miste. Kán ik er wat aan doen dat ik ziek ben verdomme? Nee. 6 dagen lang ben ik nu verdomme ziek, en m'n klasgenoten vinden het verdacht. Omdat ik er ook al 2 keer niet bij mijn spreekbeurt was omdat ik ziek was. Alsóf ik dat leuk vind, alsof ik hier nu een week voor m'n lol zit! Ik moest gewoon van Nur (die nu nog een beetje normaal doet met nog wel wat anderen) dat m'n beste vriendinnen vonden dat ik ze in de steek liet. Ten eerste is het niet fijn om ziek te zijn en ten tweede laten ze míj eerder in de steek.

    Edit: Alles is weer goed. We hebben elkaar onze excuses aangeboden, en gaan weer normaal met elkaar om. :'D


    a figment of your imagination

    Idd , je kunt er niets aan doen als je ziek bent .
    Dát zijn géén echte vriendinnen .

    En ik dacht nog wel dat ik ze kon vertrouwen!
    Ik hoor net trouwens ook dat ze aan iedereen vertellen dat ik mijn bh's opvul met wcpapier, ze beweren dat ze dat gezien hebben op het feest (not). Ik heb zo'n vermoede dat het was omdat ik perongeluk verteld heb dat een van die vriendinnen zich sneed, maar het was daarvoor toch al rond gegaan, want die mensen die het wilden weten vroegen er naar.


    a figment of your imagination

    Gewoon ziek naar school toe gaan =P


    Niet geschoten is altijd mis..

    ik ken het gevoel!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Wat vervelend ... !

    Gewoon niet naar hun opkijken doe of je ze niet kent als zij zo dom doen .
    En ik heb ook een Nur in mijn klas

    Veel succes ermee


    .

    Wat zijn zij zielig zeg jou nep vriendinne

    Da's echt gewoon zwak..
    laat ze langskomen zodat ze zien hoe ziek je bent xD


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Een vriendin van mij laat mij vallen omdat ze dacht dat ik ''nep-ziek'' was ._______.


    I don't need words to feel those lips.

    Vrienden horen elkaar te vertrouwen :A
    & als ze je al om zooo iets kleins niet vertrouwen, zijn het idd geen echte vrienden..


    Protège moi de mes désirs.

    Als je presentatie moet houden en je bent ziek dan breng je die andere op de hoogte. Weet niet of je dat gedaan hebt? Maar zo niet, dan kan ik me voorstellen dat zij zoiets hebben van fuck jou. Maar dat moeten ze je natuurlijk dan wel gewoon in je gezicht zeggen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Datzelfde wat jij met je vrienden hebt meegemaakt heb ik met mijn mentor meegemaakt. Dat is echt klote, ik was zoo fucking nijdig toen. Mn vrienden keken met open ogen toe hoe ik aan het bekvechten was met die leraar. De enige keer dat ik ooit mn mond opzette tegen een leraar.
    Fuck them!


    No growth of the heart is ever a waste

    @ SMELLYALATA:
    Ja, dat dachten ze van mij dus ook. Aangezien ik de laatste tijd wel vaak ziek ben ja, maar dat heeft ook zo zijn redenen.

    @ Kirsten:
    Ja, ik was de dag voor de presentatie al ziek (op zondag dus) en toen waren ze ingelicht.

    Maar gelukkig is alles nu weer goed, alleen van Chantal weet ik nog niet echt of het weer helemaal goed is.


    a figment of your imagination

    @ SMELLYALATA:
    Ja, dat dachten ze van mij dus ook. Aangezien ik de laatste tijd wel vaak ziek ben ja, maar dat heeft ook zo zijn redenen.

    @ Kirsten:
    Ja, ik was de dag voor de presentatie al ziek (op zondag dus) en toen waren ze ingelicht.

    Maar gelukkig is alles nu weer goed, alleen van Chantal weet ik nog niet echt of het weer helemaal goed is.
    Nou, dan is het gelukkig voor een groot deel alweer opgelost, met dat andere meisje zal denk ik ook wel goed komen. ;) En inderdaad, zoals er al meer zeiden. 'Als je ziek bent, dan ben je ziek'


    Wie du mir, so ich dir.