• Nou kijk het zit zou. Er is een kunsternaar/artiestgevalgozer, die ik al eens ontmoet heb. Heb een paar van zijn werken en ben helemaal dol op hem en zijn werk. Nu is het geval zo dat ik al een keer met hem heb gesproken, dus tijdens onze ontmoeting. Vaker ook via mail en internet. Die gozer is 29 of 30 of zo. En zijn vriendin ook. Zij is een model/entertainster en met haar heb ik ook al vaker gesproken enzo.

    Maar nu komt dus het verhaal. Die zekere vrouw denkt dat, ik Kirsten die pas 18 jaar is, haar man/vriend/verloofde/wathetookis, van haar afpak. Ze verbied hem contact met mij op te nemen en zelf reageerd ze ook niet meer op reacties of mails of what so ever (naja ze doet maar). Dat heeft meneer in kwestie me trouwens zelf eerlijk toegegeven >.>

    Maar like uhm Euw May Gawd! Kom op zeg. Ik ben alleen in hem geïnteresseerd omdat hij ontzettend boeiend en grappig is. Ik ben op dit moment waarschijnlijk zijn grootste inkomstenbron. Ik ga hem heus niet ontvoeren en hem drogeren zodat ik hem dwing met me te trouwen. Ik ben 18 en hij 29. Hij woont verdorie in Amerika en ik in Nederland.

    Echt waar gaat het heen in deze wereld, als je jaloers word op een wildvreemde, die alleen maar voor inkomsten zorgt en enkel goede intenties heeft >.<

    Naja voor iedereen die het daadwerkelijk gelezen heeft, thanks moest even mijn frustratie kwijt.:X
    Heeft iemand van jullie al wel eens zo iets achterlijks meegemaakt >.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ze is een beetje dom. :Y)


    .

    Uhu een beetje wel ja >.< Had ik eerlijk gezegd ook echt niet achter haar gezocht, omdat iedereen haar kent als een lief, vriendelijk persoon -.-'


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik weet hoe dat is. =]


    .

    my god, dat is wel zielig van haar :x


    You're a star in heaven.

    Hmmhpff, die heeft dus ook lekker veel vertrouwen in haar vriend .__.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Muwhahaha dat mens is echt geflipt x'D Voor jou is het heel vervelend maar hoe die vrouw zich gedraagt, dat vind ik best grappig :X En trouwens, nu kapt ze zelf een erg goeie bron van inkomsten af dus dat slaat echt helemaal nergens op. Net alsof je naar Amerika gaat vliegen en hem kidnappen, o wacht dat zei je zelf ook al. Nou ja. Veel succes ermee :')


    Get back motherfuckerz'

    Expression schreef:
    Muwhahaha dat mens is echt geflipt x'D Voor jou is het heel vervelend maar hoe die vrouw zich gedraagt, dat vind ik best grappig :X En trouwens, nu kapt ze zelf een erg goeie bron van inkomsten af dus dat slaat echt helemaal nergens op. Net alsof je naar Amerika gaat vliegen en hem kidnappen, o wacht dat zei je zelf ook al. Nou ja. Veel succes ermee :')
    Ja ik moet toegeven. Misschien heb ik wel een beetje een crush op hem. Maar kom op. Ik ben 18. In zijn ogen een meisje en hij gaat met een (fetisch)model en ik vind haar zowat een van de mooiste vrouwen die ik ooit gezien heb, dus ik snap niet waar ze zich druk om maakt. Haha het zou wel erg zijn als ik nu gewoon naar ze toe ga en bij ze gaan aanbellen :'). Eerst vondik het hele ik-ben-jaloers ook best vermakelijk en grappig. Maar ik vind het lullig, want ik bedoel ik kan ontzettend goed met hem praten, we hebben toch wel dezelfde interesses etc. en nu is hij veel terughoudender. >.<


    Wie du mir, so ich dir.

    jaloezie doet veel met mensen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Tsja
    Raar vooral omdat ze zelf met je gesproken heeft
    Blijkbaar ziet ze in jou een bedreiging en is ze mogelijk jaloers, erg kut voor jou. Stom van haar


    Why don't you break my heart

    Heeft ze er nog een schepje bovenop gedaan, dan? o.o
    Want je dacht toch dat het weer een beetje in orde kwam met die jaloezie? o.o

    Jaloeizie is wel echt een hele erge emotie,dat dat gewoon zulke dingene doet met mensen.Stom van haar X[


    ..I live by The Number '665',Next to The Devil..

    BlackKeys schreef:
    my god, dat is wel zielig van haar :x


    None but ourselves can free our minds.

    Ik denk dat zij een beetje onzeker is, als ze jou al als bedreiging ziet. [/niets persoonlijks jwz]

    Bwhahahah wat een dom wijf is dat zeg xD Blijkbaar denkt ze dat je naar de VS komt, haar neerschiet en meneer dan maar even trouwt :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    ThePhenom schreef:
    Bwhahahah wat een dom wijf is dat zeg xD Blijkbaar denkt ze dat je naar de VS komt, haar neerschiet en meneer dan maar even trouwt :'D
    Hmm dat is nog niet eens zo'n verkeerd idee.. (lol)


    Wie du mir, so ich dir.