• Ik hoorde van iemand dat Tom&Georg schijnen te roken, maar ik weet het dus niet zker, weten jullie of ze roken?, of misschien Gustav of Bill rookt?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik weet het alleen zeker van georg die rookt benk 100 procent zeker van.; maar hij doet het wel niet in het openbaar he'k ergens sglezen.. van de rest weet'k t ni:DX

    iedereen van Tokio Hotel rookt
    zelfs Gustav (Gussie)
    Je kon het zien op de nieuw DVD (zimmer 483 live in europe) op CD 2
    Maar ze roken alleen maar voor de druk/stress

    Ja zoals babyteenager zei, gustav rookt ook hoor.
    Kijk hier:

    http://www.youtube.com/user/tokiohotelchannel

    3:31 -> gustav smokes ! :P

    * Uh sorry mensen;
    dit is de goeie link

    http://www.youtube.com/watch?v=cMcI-gl2ov0

    Tom rookt als hij heel gestrest is volgens mij en bill ook :D en gustav en georg weet ik niet :)

    Tom&Georg roken,,Bill tegen de stress en Gustav niet


    death to the one at the end of the serenade.

    err... het is net bewezen dat IEDEREEN in TH rookt...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    georg, bill en tom wel maar gustav volgens mij niej!!!!! gustav is gezond maar bill is knapper:P en leuker:P!!!!! hahaha:P!!!! aah tom, bill en georg sijn lkkr stout!!! hahaha:P!! maar ik dagt dat bill het voor de stres doet:P!!!!


    bla bla bla

    iedereen rookt behalve gustav:S
    en dat vind ik dus echt niet leuk:((

    Okay, dus iedereen zegt hetzelfde, niemand leest andere posts? xD En er word bewezen dat lieve Gusti toch rookt, en mensen lezen niet, zeggen dan dat hij niet rookt -_-' Hoe levenloos. Maar het is wel duidelijk, dus ik zeg niets ^^
    X


    Your make-up is terrible

    op de zimmer 483 documantare zie je ook dat bill rookt je ziet namelijk eerst die rookwolkjes en ever later zie je hem verdwijnen en nog net zijn hoe heet dat spul ervan af tikken:S


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    haha oke dankjullie!
    maare, toen k dit zo deed wist k het dus echt niet, maar later zag k zo'n filmpje, toen zag je ze roken, dus k wist het daarna wel ;)


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Maar ik vind het niet erg ofzo, want k rook zelf oowk wel eens .. miss niet al te slim voor myn leefdtijd, maar toch..! :P


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Wel stiekem dan.. !! XD


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Zo'n vriendin vn me, rookt omdat Bill dat oowk doet.. ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]