• K had een vraagje wat is nou eigenlijk Emo.

    vraag ik me oowk af.
    af en toe noemen mensen mij emo mer ik heb gwn mu eign stijl ik draag wat ik graag zie of wil.
    toch noemen mensen mij emo omdat ik mu snij als ik problemen heb ...


    LA LA LA ... LIKE U CARE !

    emo kan veel betekenissen hebben... sommigen hebben een emo stijl, en sommige emo's zijn idd emo's omdat ze zich snijden...

    mijn theorie over emo zijn: emo is eigenlijk een afkorting van emotional.. ik weet niet waarom jij je snijdt, maar meestal snijden mensen zich omdat ze heel emotioneel zijn. dus emo begon waarschijnlijk met snijden en somberheid, en die mensen droegen donkere, sombere kleding. dat is dus een bepaalde stijl geworden en sommige mensen vonden dat gewoon vet... dus hebben ze dat overgenomen XD

    als je naar stijl kijkt: een goed voorbeeld is 30stm (die vind ik er enorm emo uitzien XD)

    en als je naar dat andere kijkt: mensen die zich ongelukkig of onzeker voele denk ik... ik weet het niet, ik ben het (atm) niet en ik heb mezelf ook nooit gesneden ofsow... mij lijkt dat veel te pijnlijk en ik zou het ook niet kunnen.

    daarom wil ik aan drientjj vragen waarom ze het doet, want daar ben ik dus nieuwsgierig naar. ik zit hier nu wel dingen te vertellen over emo's en mensen die zich snijden, maar mss is dat wel helemaal niet waar XD dus klopt het of niet?? want dit zie ik als emo...

    dit is btw niet stom bedoeld, ik ben zelf maar een klein beetje emo, maar dan qua stijl... maar als hier 'hele' emo's zitten en het klopt niet, zeg het dan ff, dan weet ik dat ook weer';)

    zo!! lang berichtje!! XD naja, mss lezen een paar mensen t..


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    emo?
    hehe de helft van mn school zit vol met emo's
    emo -> Emocore
    - ze schrijven poëzie
    - denken vaak aan zelfmoord
    - vaak in zwart, wit, rood gekleed
    - zwarte skinny jeans
    - bril
    - verlegen
    - ruzie met een vriend = heel je leven verpest
    - biseksueel
    - muziekgenre emocore= hardcore punk
    - haarkleur meestal zwart geverft
    - buttons aan je zak hangen
    *buttons = zoiets -> http://www.octoberclothing.net/ebay/easy_buy/emo.jpg

    dat is niet altijd emo howr XD ik ben dus ook beetje emo zoals ik al zei :

    vaak in zwart,wit, rood gekleed


    die en roze!!! XD

    zwarte skinny jeans


    i (H) zwarte skinny jeans!! _O_

    haarkleur meestal zwart geverft


    dat wil ik!!! maar ik ga het niet ineens doen, ik wil trouwes eerst nog donker violet XD

    buttons aan je zak hangen


    buttons zijn cool!! alleen raak ik ze altijd kwijt XD

    dus die kenmerken zijn neit emo, maar meer alternatief of punk en KUNNEN emo zijn...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik ep oowk 1 keer in men zeluff gesneejuh nouw ik dee et omdat ik toen egt vet kwaad op men zelf was omdat ik men beste vrien was kwijtgeraakt duss ja weet tje ik d8 et ep ook nie veel zin meerr:(

    Maar nu gaat alles weer goe:D

    :P

    emo's hebben ook meestal pony voor hun ogen langs, ik ben emo gewees, kwa stijl dan egt heel erg mr nu niet meer ik ben nu gewoon lekker alto en ik heb 2 vriendinnen die scene queen zijn en 1tje die cyber is een andere alto/skater, uhm o nog een scene queen, meerdere skaters, ooit kon ik een visual kaimrnu niet meer ik praat niet meer tegen hem en in de tijd tsja als je elkaar alleen van foto kent en hij woont ok nog eens in china of iets Japan, kan je nagaan hoe lang dat geleden is.

    alle stijlen die ik ken dan zijn:

    emo
    gothic
    cyber
    skater
    visual kai
    scene queen
    dat valt allemaal onder alto en als je alto bent heb je een beetJ van alles wat zeg maar van het een iets meer dan het ander maar van alles wat als ik nog een alternatieve stijl ben vergeten zeg t ff.

    dan zijn er ook nog:

    huppel
    barbie
    mooi booi
    nigger

    en ga zo door, persoonlijk hou ik niet zo van de laatste stijlen+o( mrja ik ben volledig alto dus wat wil je, ik wil niet zeggen dat de stijlen gemengd kunnen omgaan, 1 van mn beste vriendinnen die ik ken van groep 1/2 is über barbie mrja nou volgens mij maak ik jullie meer in de war met alle stijlen dus ik hou mn kop mr weerxD

    ik draag ook wel emo-kleren maar skinny's zijn gewoon in de mode!!!
    ach das eigelijk allemaal bullshit
    wat maakt het uit of je elmo(haha)bent of goth das tog niet belangrijk
    alleen bill is belangrijk!!!


    take me away

    Ik weet echt TOTAAL niet of ik emo ben f niet :$,
    maar Als k mag geloovn Wat hier allmaal staat: ik draag n bril,ik kleur mijn haar, ik heb een pony(mijn haar dus ) en ik draag meestal: zwart,rood, of grijs...

    Ik weet echt TOTAAL niet of ik emo ben f niet :$,
    maar Als k mag geloovn Wat hier allmaal staat: ik draag n bril,ik kleur mijn haar, ik heb een pony(mijn haar dus ) en ik draag meestal: zwart,rood, of grijs...

    het speelt oowk een groot belang in je hoofd hoe je dnekt hoe je het zicht hebt op het leven das oowk belangrijk


    LA LA LA ... LIKE U CARE !

    ja, daar stel je je stijl op af... klopt drientjj ;)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik weet echt TOTAAL niet of ik emo ben f niet :$,
    maar Als k mag geloovn Wat hier allmaal staat: ik draag n bril,ik kleur mijn haar, ik heb een pony(mijn haar dus ) en ik draag meestal: zwart,rood, of grijs...

    het speelt oowk een groot belang in je hoofd hoe je dnekt hoe je het zicht hebt op het leven das oowk belangrijk


    Klopt helemaal


    egt wel

    Ik ben Alto denk k

    dat zou best kunnen XD bijna iedereen hier is volgens mij minstens een beetje alto...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    dat zou best kunnen XD bijna iedereen hier is volgens mij minstens een beetje alto...

    ja ik geloof ook niet dat hier veel huppelkutjes rondlopen
    mijn indeling van mensen is ongeveer zo
    ALTO'S
    emo
    gothic
    punk
    skater
    enz.
    KAKKER'S
    rijkeluiskindje
    huppelkut
    barby
    MENSEN DIE DENKEN DAT ZE NORMAAL ZIJN:
    hiphopper
    sletje
    meeloper/modepop
    hunk
    merkmens
    LOSERS(NIET GEMEEN BEDOELD):
    moederskindje
    nerd
    buitenbeentje
    leeraar
    WINNERS
    aanvoerder van de meelopers(dat vind ik losers maar de meeste vinden het winners)
    bitch
    buitenbeentje(alleen als je dat zelf wild zijn omdat je schijt hebt aan de rest)

    ik vind persoonlijk de mensen die denken dat ze normaal zijn losers wand dat zijn van die types van:ik draag een dieselbroek en een replay shirt dus ben ik de beste en jij niet!
    en de kakkers zijn ook zupah irritant!
    vaak ben je een kombi van mensen uit verschillende groepen ik ben bv:
    een beetje emo
    een bitch(dat zegge mijn klasgenoten)
    een buitenbeentje(wel die van de winners)
    maar dat veranderd als je ouder word wand ik was eerst een barby en een sletje:((nu egt niet meer hoor ik was toen heel klein)en ik ben zelfs ooit een meeloper geweest:O
    vertel me please wat jullie zijn(en waren)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    x



    take me away

    K was eerst buitebeentje [groep 8 en basisschooltje] Daarna werd ik Huppeltje..Heb echt focking spijt daarvan !
    N toen ging ik bij de 'emo`s' zo noemen ze die op school, zijn gwn Metalheads enne Gothics, hangen. N nu gwn bij mijn eigen vriendengroepje.
    Maar k voel me vanbinnen emo, ik snij mezelf niet en verf me haar niet, omdat dat niet mag, anders zou het nu zwart en paars geweest zijn ^^ N ik haaaaaaat skinny jeans :P


    Sweet dreams will come true.

    ik wil heel graag paars donkerpaars haar maar het mag niet van mijn ouders:(:(:(
    ik was nog een groep vergeten die kom je niet vaak tegen bij jongeren maar mijn nicht hoort er wel bij en mijn ouders ook
    ZWEVERS(DUS GEEN ZWERVERS):
    hippie
    new age
    natuurmens
    spiriwirie
    mijn nicht is een soort hippie mijn vader is een spiritueel natuurmens en mijn moeder een natuurmens
    ik ben ook wel een heeeeeeeeel klein beetje new age maar niet erg veel
    vertel please wat jij bent en wat je ouders zijn
    ik ga hier nog wel een kwis over maken denk ik
    x


    take me away