• Ik heb 3 ideetjes voor een verhaal/serie maar ik wil er niet zoveel maken dus jullie moeten voor mij kiezne

    School voor Magischbegaafden
    Kamille was altijd anders geweest dan de meeste kinderen. Ze had dat zelf ook altijd geweten. Kamille was een stil meisje,eerlijk maar verlegen.Kamille had ook bepaalde gave's,gave's die ze al had gehad sinds dat ze een klein meisje was geweest. op een dag krijgt ze een brief van de school voor magischbegaafden,een speciale school voor kinderen met bijzondere gaves en toverkracht. Haar ouders,die gewone mensen zijn, zijn apetrots en sturen hun jonge dochter naar de school,maar wat als er een kwaad wezen ontsnapt uit de kerkers van de onderwereld en rechtstreekt naar de school gaat... kan Kamille het wezen stoppen samen met haar vrienden of zullen ze eindigen als stof?


    Anders

    Katelynn Is een heel normaal meisje,heeft een genoeg vrienden,haalt redelijke cijfers op school en blinkt niet echt ergens in uit. wanneer haar ouders sterven door een tragisch ongeluk moet ze gedwongen verhuizen naar haar gestoorde oma die aan de andere kant van het land woont. Katelynn haat het in haar nieuwe woonplaats ze heeft geen vrienden,iedereen negeerd haar. totdat ze bevriend raakt met Julian,Een van de populairste jongens van school. ze weet niet waarom maar hij heeft iets bijzonders,iets waardoor je naar hem MOET blijven kijken. wanneer hij op een dag met de rest van zijn gezin verdwijnt gaat ze naar hem opzoek in het woud en daar doet ze een ontdekking die ze liever niet zou doen.. haar vriend is een monster


    Ontnomen
    wanneer de 28-jarige Alicia haar kind twee minuten alleen laat en daarna merkt dat ze er niet meer is,slaat het noodlot toe. Alicia,die getrouwd is met een belangrijke legergeneraal,is het slachtoffer van kidnapping. Haar 2 jaar oude dochtertje Victoria is ontvoerd door een groep die connecties heeft met terroristische groepen. Alicia besluit haar dochter te redden en gaat achter de ontvoerders aan. zo beland ze in een gevaarlijk avontuur vol spanning,pijn,verdriet en liefde.



    STEM :

    School voor magischbegaafden:
    Anders:
    Ontnomen:


    We can only learn to love by loving.

    Monster, Anders

    Absoluut mag ik m leze als ie klaar is ?? :D

    Monster, Anders

    Absoluut mag ik m leze als ie klaar is ?? :D


    als ik die kies zekerweten =']


    We can only learn to love by loving.

    Ontnomen.


    Protège moi de mes désirs.

    Ontnomen
    Echt een vet idee! Als je 'Ontnomen' kiest, wil je dan melden wanneer hij er is? :$:D


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Ik vind ontnomen een mooi verhaal


    Life is hard and then we die

    Ontnomen.


    No growth of the heart is ever a waste

    zeker weten ontnomen
    waarschuw je me als het eerste deeltje er is

    ontnomen.. die lijkt me wel cool..


    wil je het zeggen als je hem maakt.??

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Ontnonem.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ontnomen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ontnomen' laat me weten als hij er is


    I'm REBELLIOUS