• er was iemand met een iede op zwarty geverfde welpies of wuppies op het podium te gooien xD
    Geweldig natuurlijk :)
    maar ik heb al die dingen al verbrand ;o vraag niet wrm xD
    dus is er ook NOGiets anders wat we dan kune doen ;O heeft iemand een iedee xD?
    ik had wel iets maar die ben ik gwn vergeten ;O -_-'
    Xpatricia ;D


    don't Worry...Be gay.

    OKE MENSEN IK GA NU EVEN HEEL DIEP NADENKEN (ja dat kan ik ;D) en dan ga ik zegge wat ik bedacht heb ;D :'D


    don't Worry...Be gay.

    *denktnadenktna*
    [/zinloosdoen]


    don't Worry...Be gay.

    Of we gooien tijdens reden slipjes en BH's op het podium? :'D Of condooms Cx

    Of we gooien tijdens reden slipjes en BH's op het podium? :'D Of condooms Cx

    JA JA JA XD
    dat kunne we ook al 'plan B'xD doen :'D als we niks anders kunnen verzinnen :'D


    don't Worry...Be gay.

    Me hersens doen pijn van het denken.

    Of we gooien tijdens reden slipjes en BH's op het podium? :'D Of condooms Cx

    JA JA JA XD
    dat kunne we ook al 'plan B'xD doen :'D als we niks anders kunnen verzinnen :'D
    Of tijdens reden zo'n neukgebaar maken Cx

    Oh, gadsie, ik ben vieeees.

    Of we gooien tijdens reden slipjes en BH's op het podium? :'D Of condooms Cx

    JA JA JA XD
    dat kunne we ook al 'plan B'xD doen :'D als we niks anders kunnen verzinnen :'D
    Of tijdens reden zo'n neukgebaar maken Cx

    Oh, gadsie, ik ben vieeees.



    Whahaha xD omgoshh,, what heeft iedereen vandaag met my meliiG maken ! de meligheid was net over by my,, k0mmt iejj weer do0r j0uww berichtje xD


    iCkk zie het al voor me iedereen zo tegelijk xD
    Whaha omgoshh ,, wees blij dat je niet door de com heen in myn hoofd kan kyken xD (A)


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    oàmg weet ik veelc d hoort er toch nie bij omg !!!! hmhmhhm

    oàmg weet ik veelc d hoort er toch nie bij omg !!!! hmhmhhm
    Daar snap ik geen bal van.

    wat dachten jullie van.. vingerpoppetjes! :D ze zijn goedkoop en niet al te hard en je kunt er dingen in stoppen zoals je telefoonnummer enz. :P

    Wat d8ten julie er van om dan een vlieftuigje te vouwen met leuke tekst er op en dat dan naar ze toet gooien :P


    You can't touch music but music touch you

    Wat d8ten julie er van om dan een vlieftuigje te vouwen met leuke tekst er op en dat dan naar ze toet gooien :P

    dat is ook een oed idee hoor ;O alleen ik kan gwn niet gooien xD en als je in het midde staat kun je er op rekenen dat ie de andere kant op vliegt ;O
    en gaan ze het ook allemaal lezen ;D?
    het is wel een vet idee^^ je kan ook iets met borden doen ;O


    don't Worry...Be gay.

    oàmg weet ik veelc d hoort er toch nie bij omg !!!! hmhmhhm
    Daar snap ik geen bal van.

    iets van : dat het er niet bij hoort ;o?


    don't Worry...Be gay.

    -.-


    don't Worry...Be gay.

    Aapjes


    rules don't stop me