• Wij hebben een soort van leraar die ons een cursus geeft voor ons potfolio. Maar het gaat niet om de cursus maar om de "leraar". Hij is rond de 17, 18 heeft kuiltjes in zijn wangen, lief blond haar, niet al te groot, niet te klein en zijn lach is om van te smelten. Ja, je raad het al. De lente heeft mij ook al de liefdeskriebels gegeven. Maar, het is niet illegaal om aan hem te vragen naar zijn msn. En hoe zou ik dat moeten vragen. Heeft iemand tips?


    Music is the new sex

    Met een leerkracht flirten is geen aanrader..


    -

    17/18 is niet oud voor een leraar:O


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Hij krijgt er ook punten voor. Hij is niet echt leraar


    Music is the new sex

    het is illegaal een relatie met hem te hebben
    msn gaat nog..
    dus je vraagt gwn zijn msn n dan ken je hem zo goed dat je van cursus af gaat en dan neem je een realtie met hem XD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Laten ze die zo jong al voor de klas staan? Sodeju..
    & Wat Puffel zegt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Gewoon.

    'Hey sexy. Mag ik je msn?'

    Ik zou het niet vragen. Het is een leraar ! O.O

    Even voor de duidelijkheid. (Niet bot bedoeld) Ik leg het misschien niet goed uit. Hij is uitgekozen op zijn school om ons een cursus te geven. Hij krijgt er punten voor. Net als wij. Dus het is niet verboden toch?


    Music is the new sex

    Hmm een soort stagiare dan?

    Vraag of je z'n msn mag hebben voor als je nog een vraag hebt.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hij krijgt er ook punten voor. Hij is niet echt leraar


    Hij is dus eigenlijk zelf ook een leerling?? Wel als hij jullie geen les meer geeft dan moet je je move maken xD
    En vraag zoiets niet aan mij, ben volgens mij niet handig met jongens >.<


    Live life limitless.

    Ehm, ik ben hier niet goed in o.o. Maar, even denken...
    Probeer er via via achter te komen? Zelf vragen is denk ik geen aanraden neen, maar voor de rest weet ik niet... I'm sorry.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Mijn idee was toch het beste (puh) heb ik op MSN tegen haar gezegd :P


    Live life limitless.