• Hello.
    Zoals jullie weten, begint zaterdag a.s. de kaartverkoop van de TMF awards. Ik wil daar heel graag naartoe. Correctie, ik ga daar naartoe! Maar, er is één probleempje: Ouders. Hoe kan ik mijn ouders overhalen? Ik heb niet heel veel tijd meer, nog 2 dagen. En ik vind het echt kut, want ik ga daar een heel lief meisje meeten<3.
    Maar oké, heeft iemand tips om mijn ouders over te halen dat ik een kaartje mag kopen en daarheen mag?
    Alvast bedankt.
    x.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nee, sorry.


    Only losers can act the way you do

    Vertel ze hoe graag je wil.
    Zeg dat je beter je best gaat doen op school.
    Maar slijm vooral niet te veel.
    Praat erover.
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    VRagen of ze zakgeld in willen houde,.. ofdat je een paar maanden lang niet zeurt? of dat je 2 maanden de vaatwasser uiruimt?


    Some angels have no wings.

    Nederlandse neem ik aan?
    Wáarom wil je er heen? :x
    Er komen best wel alleen maar kutmensen vind ik..

    Je moet gewoon een beetje liegen (A)
    zeg dat er ouders van iemand meegaan & dat je met een grote groep gaat zónder jongens ofzo, want als myn mama het woord jongens hoort freakt ze. >,<


    None but ourselves can free our minds.

    Heel erg lief vragen. Zeggen dat je niet aan de drank drugs en sigaretten gaat. Dat je een maand lang niet gaat zeuren om nieuwe kleren. Maak daar maar ander halve maand van. Help met huihoudelijke dingetjes. En vooral. Heel erg lief tegen ze doen.


    Music is the new sex

    het erin smeren dat je de kaart zelf betaald, smeken, puppyogen, blijven zagen, zeggen dat zij er niet onder lijden en zo verder..


    You're a star in heaven.

    Heel veel zagen. helpt altijd ...bij mij toch. (:


    A. ikmisje.

    probeer ze te overhalen door te zeggen dat je van die kleine jobjes zal doen thuis fsoo (':


    Popsicles are yumm'ness :3

    owh + zagen ! ^^ of het al kopen en dn kunnen ze er tch niks op zegn tch ? ;'D


    Popsicles are yumm'ness :3

    COMPENSTATIE!
    ik zal goed me best doen op school als ik mag. of beter.
    ik zal afwassen.
    ik maak me kamer schoon.
    ik stofzuig.
    dat helpt.


    The economy is suffering, let it DIE!