• Hello ;3
    Vandaag heb ik duz mijn rapport gehad. En wat blijkt Mijn bèste vriendin heeft een B atest! Ze moet van school veranderen volgend schooljaar. Nu ben ik echt zo unhappy, ik kan niet zonder haar. Ik heb al 4 keer geweend voor haar. En ik hoop echt dat ze in het 3de trimester er tog doorgeraakt zodat ze met mij over kan naar ons volgend jaar. Ik ben niks zonder haar! Ze moet gewoon op m'n school blijven. Mijn ouders zeggen dat ik het wel overleef en dat ik niet zo moet overdrijven, maar ik overdrijf niet. Als mijn bf' naar een andere school gaat, ik overleef het niet!
    Zij is alles voor mij! :'[
    Wat een leuk begin van de paasvakantie!
    x3


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Als ik eerlijk moet zijn,hebben je ouders gelijk.Je overdrijft wel (sorry dat het zo grof klinkt),maar ik heb dat ook meegemaakt met de pesoon waar ik echt niet zonder kan en niet zonder zouw overleven die ook veranderd is van school.En ik heb het ook overleefd.

    Dat had ik ook, vorig jaar. Nouja, ik dácht dat ik dat zou hebben. Achteraf gezien is het veel leuker, want nu zoek je elkaar nog eens op. & geloof me; het is dan extra leuk om elkaar weet te zien!


    Protège moi de mes désirs.

    Ps; Je word dan ook veel socialer en leert vele nieuwe mensen kennen!

    Als ik eerlijk moet zijn,hebben je ouders gelijk.Je overdrijft wel (sorry dat het zo grof klinkt),maar ik heb dat ook meegemaakt met de pesoon waar ik echt niet zonder kan en niet zonder zouw overleven die ook veranderd is van school.En ik heb het ook overleefd.

    Wat zij zegt.
    Je komt er wel overheen.


    Mew <3

    (...)
    Wat zij zegt.
    Je komt er wel overheen.


    De school zal tog niet meer hetzelfde zijn zonder haar. :[


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    (...)

    De school zal tog niet meer hetzelfde zijn zonder haar. :[


    Nee, maar dan kom je er nog steeds overheen.


    Protège moi de mes désirs.

    Wáárom moet ze van school veranderen als ze een B-atest heeft? Tegen mij zeiden ze dat als ik een B-atest heb ik gewoon moet zakken naar een andere richting, that's it.
    En ik ga akkoord met Joyce.

    :Y) daar heb ik geen last van, ik heb niemand op mijn school behalve Nél maar die kan ik nog zien buiten school dus. Ik moet ook een andere richting kiezen, omdat mijn chemie, fysica en Wiskunde slecht zijn en ik doe wetenschappen, dus ik ga waarschijnlijk overschakelen op economie-moderne talen, misschien ook in een andere school.


    *He's the one.

    Wáárom moet ze van school veranderen als ze een B-atest heeft? Tegen mij zeiden ze dat als ik een B-atest heb ik gewoon moet zakken naar een andere richting, that's it.
    En ik ga akkoord met Joyce.



    Op mijn school is er maar 1 richting: moderne.
    We hebben geen technisch ofzo.


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    (...)

    De school zal tog niet meer hetzelfde zijn zonder haar. :[

    Misschien wel beter anders.
    Nieuwe vrienden maken kan juist mooi uitpakken soms.
    Voor mij in ieder geval heel goed :]


    Mew <3

    ik kom er wel aansjezeen ;]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Mijn beste vriendin is ook van school veranderd.
    Iets wat ik eigenlijk helemaal niet goed zag zitten, maar gebeurd is gebeurd.
    We zijn nog steeds beste vriendinnen, en dat zal bij jouw immers ook zo zijn^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay