• Je denkt dat ze je vrienden zijn.Ze veranderen .
    Ze denken dta ej leven makkelijk is.Nou de mijne niet vooral als ik sinds vorige week reuma heb.En dna op de laatste dagen krijg ej dit van een van je beste vriendinne en dan ebn je ze kwijt.

    Vooraltyd.

    ''Weetje
    Jij bent ook niet meer wie je vroeger was hoor, wees daar maar zeker van.
    En i don't care dat je me eng of raar vind, ik ben veranderd ja en ik voel me nu beter den vroeger. En als jij dit niet wil accepteren dan denk ik dat onze vriendschap hier stopt.''


    Why? Hier is geen reden voor vinden ze.
    Ik moest het ff kwijt.

    Btw;

    Als ej de persoon ebtn waar over ik het heb. Het spijt me maar er zijn erge dinge gebeurt. Je meot begrijpe dta ik in een kuttyd zit na het verlies van mijn broer.Nogmaals Sorry



    xRoxy

    ik heb het een tijdje geleden ook ondervonden.

    Steek haar in een kast en gooi de sleutel weg. ( figuurlijk ) Maak van je hart even een steen.
    Die raad heb ik toen gekregen, en guess what? ik ben over mijn 'vriendin' heen, ook al zie ik haar elke dag op school.

    En als ze een echte vriendin van je is, dan waait deze ruzie wel over :) x


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    ik heb het een tijdje geleden ook ondervonden.

    Steek haar in een kast en gooi de sleutel weg. ( figuurlijk ) Maak van je hart even een steen.
    Die raad heb ik toen gekregen, en guess what? ik ben over mijn 'vriendin' heen, ook al zie ik haar elke dag op school.

    En als ze een echte vriendin van je is, dan waait deze ruzie wel over :) x


    die gaat nie over ;'[

    Iemand tips. ?

    Ja jongens. Dat bericht is van mij, maar dr eigen bericht zet ze er niet bij. Annelies de grote boosdoenster.
    Weetje, is dat mijn schuld dat jij reuma hebt? Nee en ik kan dat niet rieken echt niet. Als jij daar niets over zegt. En hiermee val je op en ja je bent me kwijt. Ik weet niet, ik heb net een vreselijk moeilijke tijd achter de rug en was jij er toen voor mij? Denk het niet. Dus euh ik denk niet dat jij hier veel moet zeggen. Ik ben nu eindelijk terug gelukkig, heb maanden aan een stuk down geweest, bijna depri. En nu ben ik gelukkig en jij kan dat niet accepteren? Jou probleem niet het mijne.

    En het kutste hieraan is dat je hier een topic opent inplaats van het gewoon ff via PB te zeggen. Komaan ><
    En als jij hier nu wat mensen probeert tegen me op te zetten door dat berichtje, mán echt accepteer dan gewoon niet dat ik nu veel gelukkiger ben dan vroeger ><

    Ja jongens. Dat bericht is van mij, maar dr eigen bericht zet ze er niet bij. Annelies de grote boosdoenster.
    Weetje, is dat mijn schuld dat jij reuma hebt? Nee en ik kan dat niet rieken echt niet. Als jij daar niets over zegt. En hiermee val je op en ja je bent me kwijt. Ik weet niet, ik heb net een vreselijk moeilijke tijd achter de rug en was jij er toen voor mij? Denk het niet. Dus euh ik denk niet dat jij hier veel moet zeggen. Ik ben nu eindelijk terug gelukkig, heb maanden aan een stuk down geweest, bijna depri. En nu ben ik gelukkig en jij kan dat niet accepteren? Jou probleem niet het mijne.


    als ik ej naam wist etc jij vertelde me niet eens wie en wat voor naam je had, kd8 dta ej van ql af was. Je leit mij ook gewoon zitte en dat ej zo grof er over praat. HALLO IK BEN WEL NU MIJN BROER KWIJT. en mijn bericht kan ik er bij zette als je wilt hoor geen moeite. Maar snap wel dat dit egt kut is voor mij en ik er niet meer ......................................... :(

    Again; Kan ik ruiken of zo dat jij je broer kwijt bent, dat je reuma hebt etc? Neen kan ik dus niet >< Vind het laf van je dat je hierover een topic gaat openen en heel Q. probeert tegen me op te zetten, zó komt het aan.

    Again; Kan ik ruiken of zo dat jij je broer kwijt bent, dat je reuma hebt etc? Neen kan ik dus niet >< Vind het laf van je dat je hierover een topic gaat openen en heel Q. probeert tegen me op te zetten, zó komt het aan.


    nee ik probeer me excuses aan te bieden en vraag aan mensee wat ik kan doen. kvind t egt kut dat ik een goeie vriendin kwijt ben hoor. en btw als ik er geen topic van maakte negeerde je me tog gewoon.

    Ha-ha, alsof ik die PB van jou genegeerd heb --' Doe is ff normaal of zo >< Arg sorry maar wáár ben je mee bezig --' Het lijkt echt alsof je me helemaal kwijt wil ><

    slotje op aanvraag.