• "You can't stop being afraid just by pretending everything that scares you isn't there."






    Vampiers en weerwolven, wie kent ze niet? Iedereen is opgegroeid met verhalen over deze mythische wezens en iedereen weet dat ze niet echt bestaan, maar verzonnen zijn om kinderen bang te maken. Tenminste, dat was wat de 20-jarige Elizabeth dacht, voordat haar tante plotseling bij haar voor de deur stond en haar vertelde dat de verhalen waar zijn. Haar tante neemt haar mee naar New York en vraagt daar Elizabeth om hulp.
    De vampiers en weerwolven zijn van nature vijanden, maar door een recent conflict is alles uit de hand gelopen. De weerwolven vermoorden de vampiers en er is niks wat de vampiers kunnen doen om hen te stoppen..
    Behalve als Elizabeth bij de weerwolven infiltreert en de roedelleider weet te vermoorden.



    [ bericht aangepast op 10 feb 2016 - 20:10 ]


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik heb het Voorwoord al online gezet!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Holy sh*t

    Dit lijkt zo op mijn idee :c
    Nouja, het was toch al slecht uitgewerkt bij voorbaat, dus ik ga me wel heel intensief bemoeien met jouw verhaal :'D
    Als je dat wil tenminste? Toch even vragen, want ik kan een beetje té enthousiast zijn
    Ikkk neem een abo :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Holy sh*t

    Dit lijkt zo op mijn idee :c
    Nouja, het was toch al slecht uitgewerkt bij voorbaat, dus ik ga me wel heel intensief bemoeien met jouw verhaal :'D
    Als je dat wil tenminste? Toch even vragen, want ik kan een beetje té enthousiast zijn
    Ikkk neem een abo :Y)


    Haha, tuurlijk. Alle tips zijn welkom! Leuk dat je een abbo neemt!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Het officiële eerste hoofdstuk staat online, de Proloog !

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 14:47 ]


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Het officiële eerste hoofdstuk staat online, de Proloog !

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 14:47 ]


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    super goed!!

    Hoofdstuk 1.1 staat online!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Hoofdstuk 1.2 staat online!

    [ bericht aangepast op 18 feb 2016 - 12:43 ]


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Wat een leuk idee!

    Hoofdstuk 1.3 staat online!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe