• Ok , Quizletters..
    Ik heb een vraagje...

    Wie is eigenlijk Renesmee Cullen

    ik weet dat ze iemand is van de familie Cullen maar niet wie.. Dus kunnen jullie me helpen?

    xx


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    Zij komt pas voor in Breaking Dawn, meer zeg ik niet want als je de boeken serie wilt lezen is 't lullig als je het al weet :]

    btw; wil je het toch weten, stuur maar ff een PB ofzo aangezien hier miss andere mensen zijn die het nog niet willen weten.


    Sweet dreams will come true.

    Zij komt pas voor in Breaking Dawn, meer zeg ik niet want als je de boeken serie wilt lezen is 't lullig als je het al weet :]


    Ok ^^Maar dat is gewoon omdat er serie's over zijn enzoo..


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    (...)

    Ok ^^Maar dat is gewoon omdat er serie's over zijn enzoo..
    Ja, snap ik endatvindikstomxd


    Sweet dreams will come true.

    Baaaah. Ik moet eerst éclipse nog zien vast te krijgen en dàn pas kan ik Breaking down lezen. (duivel)


    Tanya is de beste.

    Baaaah. Ik moet eerst éclipse nog zien vast te krijgen en dàn pas kan ik Breaking down lezen. (duivel)
    Ik ben begonnen in de Engelse Eclipse, terwijl mijn Engels niet overdreven goed is ofzo, maar ik heb de hele tijd geen zin om verder te gaan xD


    Sweet dreams will come true.

    Inderdaad, daarom wacht ik tot van alles de Nederlands versie is. Ik ben écht niet goed in Engels, dus ik ga ook echt niet dat boek in het Engels lezen. Maar nu is Eclipse uit in Nederlandse versie, maar nu is het nergens te verkrijgen ofzo.


    Tanya is de beste.

    De dochter van Bella en Edward^-^
    maar daar moet je de boeken voor hebben gelezen;)


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    De dochter van Bella en Edward^-^
    maar daar moet je de boeken voor hebben gelezen;)

    Djeez, bedankt. :S
    Weet ik dat ook weer. :/


    You move me ......... Kurt

    en het imprint geval van Jacob. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.