• Mijn moeder vertelde me vandaag dat een jongen van mijn school een paar dagen geleden is overleden. Hij was net 1-2 jaar ouder dan ik, dus hij is echt jong gestorven.
    Zijn naam liet wel een lichtje bij me branden, maar ik kan me eigenlijk niet herinneren of ik hem, naast school, nog vaker heb gezien ofzo.
    Maar ik huil nu al zo'n anderhalf uur de ogen uit m'n hoofd, terwijl het best kan zijn dat ik hem eigenlijk nooit heb gesproken.

    Maar goed, heeft iemand ook wel eens zo'n verward momentje, dat je denkt dat je iemand kent maar geen idee waarvan?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Jup.
    En ik snap helemaal hoe je je voelt hoor.
    Het is niet hetzelfde idee, maar de vader van een meisje uit mijjn klas was ooit eens omgekomen bij een auto-ongeluk. Ik heb die man nooit gezien, maar ik moest verschrikkelijk huilen toen ik het hoorde.
    Sterkte er nog mee! <3


    Deep inside, I've never felt alive

    Jep, toen ik in het tweede middelbaar zat had ik juist hetzelfde voor als jij. Een jongen, ietsje ouder als mij, was ook gestorven. Dan kon je op school in zo een boek schrijven, waar je dan iets kon inschrijven voor hem. Op dat moment voelde ik me ook heel triest, ookal had ik hem misschien gewoon maar een paar keer gezien. Dus volgens mij is je reactie volledig normaal.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Heel vaak. Ik ken de meesten wel an gezicht maar niet van naam of andersom. :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    ten eerste heel veel sterkte

    ten tweede: sommige mensen zeggen hoi tegen me en weten ook mn naam, terwijl ik denk: wie ben jij??!!!

    Ja, dat heb ik ook meegamaakt. De vader uit van een meisje uit mijn broertjes klas was overleden. En toen moest ik huilen. Ik hende hem nog niet eens, maar ik vond het vooral zo zielig voor dat meisje en mijn broertje. Want die vader was daarvoor nog meegegaan op kamp en had mijn broertje geleerd hoe je een kampvuur moet maken.
    Veel sterkte, ik hoop dat je er snel overheen komt!