• Hoi=)
    Ik ben net terug van mijn Londenreis, en gisteren waren we dus naar de LondonDungeon geweest

    maar omg Londondungeon was .. Idon'tknow
    Je moest eerst zo mega lang aanschuiven, en iedereen verschoot constantx']
    Ik schoot gewoon altijd in de lach.. Op een gegeven moment kwam Jack the Ripper met een mes uit een kast gesprongen vlak voor mij, en iedereen verschiet behalve ik... (en de leerkrachten, want die waren al zowat elk jaar naar de londendungeon geweest..)

    Is er nog iemand die daar totaal niet van verschiet? Of ben ik like gewoon raar Oo


    Get outta my head!

    Ik zou me wél dood schrikken, sorry. Baaaah, dat klinkt echt eng.
    Wheeeee, ik ga ook naar Londen over iets meer dan een maandje!

    > Verplaatsing naar 'School' btw!


    Tanya is de beste.

    Ik ben naar Londen geweest, maar ik ben daar niet naar London Dungeon geweest. °-°

    Ik zou me wél dood schrikken, sorry. Baaaah, dat klinkt echt eng.
    Wheeeee, ik ga ook naar Londen over iets meer dan een maandje!
    Londen is leuk hoor^^
    Maar ik verschoot echt nooit!Ö
    Dus sommigen vroegen aan mij nog of ik hun handje moest vasthouden omdat zij echt veel schrik hadden...


    Get outta my head!

    Whaaaa ik haat schrikacties, maar ik schrik eigenlijk alleen als ik hem wèl zie aankomen... Of als het onder me is... Aangezien ik een keer bij Six Flags (toen heette het nog zo...) bij de Superman door die loopbrug ofzo ben heengezakt samen met een ander meisje. Die dingen lagen dus los... Heb een week scheef gelopen, omdat ik met mijn zij op die dingen kwam en meer dan een jaar met een gigantisch litteken gelopen:|
    Anyhow, daar kan ik dus niet tegen(A)


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Daar ben ik ook geweest. Gof, ik vond het verschrikkelijk. Het was niet leuk


    Music is the new sex

    Ik verschiet nooit. Van niets. Ik zou niet verschieten moest er ooit opeens een zwarte weduwe op mij springen. I just don't scare easily.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Ik had verschrikkelijk veel schrik, vorig jaar. Maar dat kwam omdat we net van Mdme Tussaud's kwamen. Het horrorgedeelte daar liet me bijna eeen hartaanval krijgen. ><
    Dat was ook met levende acteurs. Ik liep acheteraan in mijn groep. Hijgde er ineens iemand in mijn nek. Dus ik gillen, laat ie me zo'n eng gevangenisding inlopen en sluit ie me op. Ben nog nooit zo bang geweest. =')
    En als je dan naar de Londen Dungeon gaat, ben je helemaal opgefokt en ben je van alles bang. =='

    Ik ben daar ook geweest en ik hou niet van zulke dingen. Ik schrok bijna overal van .. en in dat cafe ding met die barman die man wees naar mij dat ik zoveel op dat meisje leek en toen kwam Jack the ripper ineens tevoorschijn. Ik viel bijna van mijn stoel :x Maar ik vond het wel vet cool later.


    -

    IK verschiet van alles x'D
    Dinsdag was Hans mij en nog iemand op de speelplaats aan het pesten omdat we verschoten toen we die basketbal zagen aankomen x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Daar ben ik ook geweest. Gof, ik vond het verschrikkelijk. Het was niet leuk
    Echt? Ik vond het één van de leukste dingen die wij gedaan hebben^^


    Get outta my head!

    Ik had verschrikkelijk veel schrik, vorig jaar. Maar dat kwam omdat we net van Mdme Tussaud's kwamen. Het horrorgedeelte daar liet me bijna eeen hartaanval krijgen. ><
    Dat was ook met levende acteurs. Ik liep acheteraan in mijn groep. Hijgde er ineens iemand in mijn nek. Dus ik gillen, laat ie me zo'n eng gevangenisding inlopen en sluit ie me op. Ben nog nooit zo bang geweest. =')
    En als je dan naar de Londen Dungeon gaat, ben je helemaal opgefokt en ben je van alles bang. =='

    Hahahaha, dat hadden wij ook bij Madama Tussaud's. x'D Ik liep als eerste binnen van een grote groep mensen. Komt er gelijk zo'n eng iemand op me af. Ik kei hard gillen en achter mama kruipen. Begint zij mee te gillen omdat die engerd rond haar benen sloop. En toen kropen we samen achter papa. Liepen we met ons gezin voorop in een treintje daardoor. En mama en ik maar gillen. x'D Ik was er de hele dag niet goed vond.
    Maar bij de Londen Dungeon zijn wij helaas niet geraakt. >-<

    Ik zou daar helemaal niet tegen kunnen. Van het kleinste dingetje 'eng' dat er rondloopt wordt ik al gek.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]