• Heey,
    Ik heb weer een idee;)

    “Glen, straks komt…”Kayle wordt onderbroken door de deurbel die gaat. “Ik ga wel.”Zegt Kayle. Hij rent letterlijk naar de voordeur toe. Ik kijk hem raar na. Ik richt me tot Claudia die lief naar me lacht en me aan kijkt met een blik van; het komt wel goed. Ik hoor Kayle lachtend naar de tuin komen. Hij heeft een meisje bij zich, die de hele tijd aan zijn arm hangt. Ik kijk Kayle aan. Zou hij soms weten dat ik, zijn béste vriend, op hem verliefd ben? Mijn hart breekt wanneer ik het meisje met Kayle zie zoenen. En het ergste is, dat hij haar gewoon terug zoent, om het er nog eens extra op te drukken, dat ik toch nooit een kans maak. Ik kijk Kayle met grote ogen aan. Hij laat het meisje na even los. “Glen, Claudia, dit is Britt, mijn nieuwe vriendin.”Zegt Kayle. Waarom moet hij dat nou zeggen? Ik sta op en loop straal langs Kayle heen. Hij pakt mijn bovenarm vast en houd me tegen. “Sorry dat ik het je niet eerder vertelde. Ik wilde het zeggen..”Zegt Kayle. Ik kijk hem aan. “Hoelang heb je het al dan?”Vraag ik. Mijn stem trilt. Uit woede. Hij zei me altijd álles! En nu plots niet meer?Maar óok van verdriet… Hij zal me wel nooit zien staan! “Glen, wat heb jij nou weer!?”Vraagt Kayle me boos én teleur gesteld tegelijk. “WAT IK HEB? VRAAG DAT MAAR AAN JEZELF!”Schreeuw ik kwaad. Dit is het begin geworden van onze grote ruzie…


    Wat denken jullie;
    Doen/Niet doen?
    Mening?:
    Weetje misschien een titel?
    Zou je hem doen als hij er was?

    Dankje!
    http://www.quizlet.nl/stories/1645/are-you-really-so-blind-or-are-you-just-dont-see-it/

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Doen/Niet doen? Doen

    Mening?: Kinda origineel enzo dus moet je dat doen :'D

    Weetje misschien een titel?
    Why do I love you?

    Zou je hem doen als hij er was?
    ja adoh, ik vind hem nu al té gek!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    mooi
    doen
    supper geweldig
    neen maar zal denken
    ja zou ik doen
    graag gedaan


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow



    Wat denken jullie; echt doeeen Ö

    Doen/Niet doen? doeen

    Mening?: Hij's goed n_n'

    Weetje misschien een titel? niet echt ö

    Zou je hem doen als hij er was? Jup :Y).

    Als hy er is dan moet je dat even melden want dan gaat Jana hem voor je maken. =3


    None but ourselves can free our minds.

    Doen/Niet Doen? Doen
    Mening? Vind het heel goed idee, maar dacht eerst da Kayle een meisje naam was XD
    Weetje misschien een titel? Big Fight
    Zou je hem doen als hij er was? Zeker!


    It's all for you, my butterfly.

    Doen/Niet Doen? Doen
    Mening? Vind het heel goed idee, maar dacht eerst da Kayle een meisje naam was XD
    Weetje misschien een titel? Big Fight
    Zou je hem doen als hij er was? Zeker!

    nou een jongen die ik ken die heet ook Kayle, en ik dacht ook eerst dat het een meisje was, maar toen bleek dus dat hij een jongen wasx'D maar ik heb ook zo iets bij Glen. Dat kan ook voor een meisje. Toch? of vind je van niet?:P en bedankt voor je reactie;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mén ik kan niet wachten tot jy gaat maken ?! ö


    None but ourselves can free our minds.

    weet een van jullie misschien een leuke Titel?(A)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Doen/Niet doen?
    DOEN
    Mening?:
    Geweldig iedee^^
    Weetje misschien een titel?
    zal voor je dneken.
    Zou je hem doen als hij er was?
    Tuurlijk,, anders nam ik niet eens de moete dit in te vullen *jha met nepnagels typ j liefer niet><*


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    omg die ga ik zkr maken..!!!

    Xx

    Omg HELL YEAH kijk dat is freaking orginaliteit! Zeker doen!


    Life is hard and then we die

    Hij is er;)
    [url]
    http://www.quizlet.nl/stories/1645/are-you-really-so-blind-or-are-you-just-dont-see-it/[/url]

    Enjoy It=D

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.