• Zoals mijn eerdere topic. (Tips) Weten jullie vast wel dat ik ook last heb van de lente. Ik ben dus ook verliefd. Maar volgens mij, is die liefde echt onbereikbaar. Hij woont in Groningen. En ik in Leeuwarden. Hij is tegen de 18, ik ben 15. En misschien heeft hij nog een vriendin ook. Je raad het al, ik ben hulpeloos? En al heeft ie geen vriendin, misschien vind ie mij wel niet leuk. En ik durf niet eens zijn msn te vragen. God>.<
    Dank je als je dit gelezen hebt, want ik zeur:Y)


    Music is the new sex

    Ghehe, en dat vind jij erg? Ik vind het eerder erg als je dertien bent en smoor bent op iemand die al werkt. Don't look @ me(cat)

    Nou, als je hem nog nooit gezine hebt is het veel makkelijker om zijn msn te vragen. Geloof me.

    Nou, als je hem nog nooit gezine hebt is het veel makkelijker om zijn msn te vragen. Geloof me.

    Ik heb hem wel gezien. Daardoor word het juist erger:P


    Music is the new sex

    Nou, je zeurt helemaal niet; want verliefd zijn is inderdaad áltijd een ramp --'


    Protège moi de mes désirs.

    Ghehe, en dat vind jij erg? Ik vind het eerder erg als je dertien bent en smoor bent op iemand die al werkt. Don't look @ me(cat)

    Dat maken wel allemaal mee toch?


    Music is the new sex

    Ik heb NET hetzelfde xd.
    maar alleen zit die gast op mijn school. maar hij heeft een vriendin, hij is 17 en zo veel te onbereikbaar want die zit constant bij zijn vrienden enzo x)
    x


    Where there is a sea there are pirates...

    (...)
    Dat maken wel allemaal mee toch?


    Het is verschrikkelijk. Leef met je mee, meid.

    @Instinctive
    Ik weet hoe het voelt. Alleen niet op die manier. Maar om neit te weten of hij een relatie heeft enzo. Maar je kan als hij een leswisseling heeft ofzo toch wel eens met hem gaan praten ofzo? Als er geen vrienden van hem bijzijn. Of als er maar 1 bijstaat. Of ken je 1 van zijn vrienden? Dan kan je er wel eens bij gaan staan.

    @Conspiracy
    Ik leef ook met jou mee (:


    Music is the new sex

    (...)
    Ik heb hem wel gezien. Daardoor word het juist erger:P

    Nou, ik ben zo vet verliefd op ene jongen uit mijn school en ik durf ook zijn msn niet te vrage,.

    (...)
    Nou, ik ben zo vet verliefd op ene jongen uit mijn school en ik durf ook zijn msn niet te vrage,.

    Hmm, ken je iemand die wel zijn msn heeft?


    Music is the new sex

    Ik ben 15 en heb een vriend van 17, dus zo raar is dat niet hurr.


    Life is hard and then we die

    Ik ben 15 en heb een vriend van 17, dus zo raar is dat niet hurr.

    Ik zeg ook niet dat het een ramp is. Maar dta het gewoon zwaar kut is dat ik nisk durf:P


    Music is the new sex

    En weetje wat iedereen tegen mij dan zit te zeggen? Vergeet hem, Annelies. Vergeet hem. Ja nou like, als ik hem niet kán vergeten o.O Ik droom zelf over hem >< Hoe zielig ben ik dan niet bezig? Wil elke dag langs onze winkelstraat lopen om hem te zien, yah know ><
    Love suckt

    (...)
    Ik zeg ook niet dat het een ramp is. Maar dta het gewoon zwaar kut is dat ik nisk durf:P
    Je zegt wel dat het een ramp is? (Zie titeltopic xD?)


    Life is hard and then we die

    En weetje wat iedereen tegen mij dan zit te zeggen? Vergeet hem, Annelies. Vergeet hem. Ja nou like, als ik hem niet kán vergeten o.O Ik droom zelf over hem >< Hoe zielig ben ik dan niet bezig? Wil elke dag langs onze winkelstraat lopen om hem te zien, yah know ><
    Love suckt

    Dan ben ik ook heel erg zielig. Ik droom ook over hem. En mijn vriendin zegt dat ik hem ook uit mijn hoofd moet zetten. Ik leef heel erg met je mee.


    Music is the new sex