• Intro:
    Flashback from 5 years ago

    Nancy weet je waar Tom is?. Hij is in ons kamphuisje samen met Isabel. Met isabel? roep ik. Nancy knikt en ik loop het gebouwtje uit naar het donkere bos. Het licht is uit in het huisje en ik sluip naar het slaapkamer raam van Tom. Ik kijk voorzichtig en mijn hart word verscheurt want daar ligt hij te vrijen met Isabel. Mijn ogen beginnen te prikken en tranen vloeien over mijn wangen, Hoe kon hij me bedriegen. ik ga tegen het huisje zitten en sla keihard op de grond met mijn vuisten. Dit is niet voorbij zeg ik sissend en sta op. ik pak een vaat waar Benzine in hoort en doe er water in. Kwaad ram ik de deur open en loop naar de slaapkamer van die bedrieger, met geweld sla ik de deur open en schrikken Tom en Isabel zich ter pletter. Lachend met uitgelopen make-up gooi ik het water over ze heen en paniekeren ze als ik me aansteker te voorschijn haal. Tom smeekt me het hem te vergeven maar ik luister niet. Met een enorme grijns gooi ik de brandende aansteker op het bed en loop het huisje uit. Tranen beginnen weer te vloeien ookal wil ik niet huilen. Iemand pakt me vast aan me arm. ik trek me arm los en gil dat Tom me met rust moet laten. Tom gaat voor me staan en pakt me vast bij me schouders. Lindsey luister naar me roept hij met veel spijt in zijn stem, Tom laat me met rust. VOOR ALTIJD gil ik en ik ren weg het donkere bos in. ik ren alsmaar verder en stop na een hele lange tijd. ik kijk om me heen en ik begin te flippen want dit stuk ken ik niet. ik loop verder en kijk angstig om me heen. Ik kom aan bij een afgrond en shake.
    Ik pak me mobiel en bel het nummer van Nancy. Als ze opneemt begin ik keihard te huilen en en snikkend vertel ik dat ik verdwaalt ben. Nancy schrikt aan de telefoon en zegt dat ze hulp gaat halen. voordat ze ophangt zeg ik nog snel dat ze niks tegen Tom moet zeggen om een reden.
    Vermoeid ga ik dan maar zitten op de grond en bibber van de kou. Na 3 uur hoor ik geritsel en sta ik snel op. Wie is daar?, ik krijg geen antwoord en ik begin naar achter te lopen ik wil het nog eens vragen maar stap dan in het rafijn. ik geef een gil en hou me nog net vast. ik hoor iemand rennen en Tom's kop verschijnt. Hij pakt mijn arm en wilt me omhoog trekken maar ik verzet me. Ik ga nog liever dood dan dat jij me red sis ik nogal kwaad. Tom luistert niet en trekt me dit keer echt omhoog. Hij wilt me omhelsen maar snel loop ik boos weg, hij loopt achter me aan en ik hoor gesnik, ik draai me met een ruk om en zie Tom huilen, ergens voel ik me schuldig maar als ik terug denk aan 3 uur geleden prikkelt de woede weer op.
    5 year later:
    Made by © Linda Lovebite


    dont be lazee en lees hem + laat een reactie achter
    De link


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik ga hem zohard lesen 8'D


    I found myself in Wonderland.