• Ik weet echt niet waar ik dit moet bij zetten. of het nu bij school hoort of bij iets anders. Dit kan me nu even helemaal niet schelen. ik wil gewoon jullie vertellen hoe dom ik ben geweest.

    Vrijdag 03/04/09
    Dit is gewoon de slechte dag uit mijn leven. Alles is gewoon zo fout gelopen. omg. de dag zag er zo prachtig uit. Samen frietjes gaan eten. Ons een beetje te pletter lachen. en toen daar in het park is het helemaal fout gelopen.

    De muziek stroomde mijn oren binnen, de sfeer was echt gezellig. Meer dan 50 mensen zaten verspreid over het park. En ik zat daar ook ergens tussen. Bijna de helft van het park liep natuurlijk wel al zat. Een paar vrienden van me verderop hadden enorm veel flessen martini bij. Ik ging bij ze. En ik heb me gewoon zat gedronken. En nu. Zijn al mijn vriendinnen teleurgesteld in me. Ik heb zelfs vriendinnen of als ik ze nog vriendinnen kan noemen die zitten te roepen dat ik een stom aandachtskind ben. En ik ben zowat mijn beste vriendin kwijt.Ze had zo op me vertrouwd dat ik niet zou drinken. Ik heb haar zo teleurgesteld. Ik heb mezelf teleurgesteld.

    Mensen begin me nu maar een stom zielig aandachtskind te noemen. Ik ben gewoon zielig. Dat weet ik. Maar ik gaa nu wel enorm kapot. en ik kan er bijna niets meer aan doen. )':


    It even took me by surprise

    Nee je moet je ook niet zat gaan drinken als je weet dat je daar slecht op reageert. Sorry, maar op dit ogenblik kan ik niet meer dan je vriendinnen gelijk geven. Ik zou maar met een heel mooi excuus bij ze komen, even heel erg op hun hart drukken dat het je heel erg spijt. Ik heb geen idee wat je hebt gedaan, maar het klinkt niet goed. Apologize.


    Life is hard and then we die

    Maar omg joh,dat die is ni belachelijk doen omat je u gewoon zat hebt gedronken.Ik ben al zoveel zat geweest,en mijn vrienden zijden daar niets om.Het is gewoon zielig van je vrienden.Ze hebben echt geen gelijk joh.

    Nee je moet je ook niet zat gaan drinken als je weet dat je daar slecht op reageert. Sorry, maar op dit ogenblik kan ik niet meer dan je vriendinnen gelijk geven. Ik zou maar met een heel mooi excuus bij ze komen, even heel erg op hun hart drukken dat het je heel erg spijt. Ik heb geen idee wat je hebt gedaan, maar het klinkt niet goed. Apologize.

    ik snap the big deal niet waarom dat zo erg is?
    er zijn zoveel mensen die al eens dronken worden :s


    You're a star in heaven.

    ik snap the big deal niet waarom dat zo erg is?
    er zijn zoveel mensen die al eens dronken worden :s
    het is gewoon enorm uit de hand gelopen. Als ik gewoon zat was geweest dan zouden ze niet boos geweest zijn. ik ben meer dan zat geweest. Pff.


    It even took me by surprise

    (...) het is gewoon enorm uit de hand gelopen. Als ik gewoon zat was geweest dan zouden ze niet boos geweest zijn. ik ben meer dan zat geweest. Pff.


    oow dat is dan natuurlijk wel erg
    misschien dat ze je toch nog kunnen vergeven


    You're a star in heaven.

    Weetje, zeg gewoon dat het je enorm spijt. Jezelf zat drinken is nooit goed, dat is waar, maar als het je vrienden zijn, en ze vertrouwen je, dan moeten ze je een nieuwe kans geven. Maar dan moet jij hun vertrouwen niet schenden. Vriendschap is geven en nemen. Jij kan beter niet meer teveel drinken, bij hen, of gewoon niet meer, en zij moeten jou terug vertrouwen


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    (...) het is gewoon enorm uit de hand gelopen. Als ik gewoon zat was geweest dan zouden ze niet boos geweest zijn. ik ben meer dan zat geweest. Pff.

    hoe was het dan uit de hand gelopen?Want wanneer je zat bent kun je erge dingen doen,maar ik denk niet (bij mij toch niet) dat je vrienden u zomaar gaan 'haten'

    Nee je moet je ook niet zat gaan drinken als je weet dat je daar slecht op reageert. Sorry, maar op dit ogenblik kan ik niet meer dan je vriendinnen gelijk geven. Ik zou maar met een heel mooi excuus bij ze komen, even heel erg op hun hart drukken dat het je heel erg spijt. Ik heb geen idee wat je hebt gedaan, maar het klinkt niet goed. Apologize.

    geen commentaar.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    ik snap the big deal niet waarom dat zo erg is?
    er zijn zoveel mensen die al eens dronken worden :s

    Ja. Op 14 jarige leeftijd. Je klemzuipen wordt tegenwoordig (haast) als normaal gezien, zelfs 13-jarige mensen zitten al aan de alcohol. Ik kan me voorstellen dat ik nu over kom als een of andere conservatist maar begrijp me niet verkeerd; jezelf volzuipen, tot de grens gaan en nog verder is gewoon verkeerd. Omdat het je helemaal kapotmaakt. Die vriendinnen van haar hebben wat dat betreft gelijk. Uiteindelijk had die hele shit voorkomen kunnen worden maar achteraf redeneren is zo makkelijk...
    @ topicstarter: Vergeef ten eerste jezelf. Het is stom wat je hebt gedaan, je bent je ervan bewust maar niemand komt het leven foutloos door. Verwerk het rustig en vraag dan aan je vrienden vergiffenis. En maak natuurlijk de belofte aan jezelf dat het niet weer zal gebeuren. ;]


    No growth of the heart is ever a waste

    Als je wil mag je jezelf toch zat zuipen ? =3


    None but ourselves can free our minds.

    Verplaatst --> relatie


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    lijkt me verstandig, om het wat tijd te geven.
    blijkbaar heeft het je vriendinnen zo geraakt en is het nog even zo hevig, dat het waarschijnlijk geen zin heeft om er nu over te beginnen.


    it's cool to know nothing.