• ik moet dus mischien weer een beugel.. het zit zo. *kuch kuch ff voorbereiden op me speech XD*. neeh ik was vrijdag naar de bracedokter want me nachtbeugel had ik kapot gemaakt of tewel Linda is erop gaan staan!! OMG ik voel me zo'n geek nu maar anyway ik was er maanden geleden op gaan staan en hij was letterlijk door midden dus ik die vrijdag nog naar Mac Donalds gegaan en bijna te laat komen bij de Bracedokter.. kom ik aan bij het gebouw ben ik me afspraken boekje plus zorgpas verloren onderweg, GOH dit laat echt zien wat voor nerd ik ben omdat te verliezen maar ff to the point ze begonnen me beugel te lijmen en te verneuken, dus toen hij gemaakt was zegt die man van ja doe het eens in, dus ik het erin proppen wat niet lukte. dus die man ook proberen zegt hij ja het past niet meer, Okee daar kwam ik ook al achter toen ik het er probeerde in te sjorren, maar anyway dus die man zegt ja je kaak is weer smaller geworden en nu ga je een afdruk maken van je gebit en volgende week foto's maken en dan beslissen we hoe we het gaan fixen.. dus met andere woorden ik krijg weer een beugel ><... ze gaan kijken naar me verstandskiezen or what ever maar ik ben bang dat er dit keer wel kiezen uit moeten o.O

    Damnit wat een verhaal XD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Oooh djeezus man,zegt gewoon dat die uit je mond moet blijven en je geen beugel nodig hebt,en trap het dan gewoon af ^^

    Oooh djeezus man,zegt gewoon dat die uit je mond moet blijven en je geen beugel nodig hebt,en trap het dan gewoon af ^^


    Naja aan de ene kant wil ik wel weer een beugel like me tanden worden er wel mooier op maar ik haat het als het gaat om tanden eruit trekken XD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Tand laten trekken doet geen pijn hoor (:


    Only losers can act the way you do

    Ik heb nu al 3/4 jaar een beugel en ik heb vorige week maandag een blokjesbeugel gekregen die ik ongv. nog een jaar moet dragen en ondertussen ben ik ook al naar de kaakchirurg geweest voor een "operatie" aan twee tanden die niet door wouden komen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Tand laten trekken doet geen pijn hoor (:

    Het doet geen pijn, maar die geluiden die je hoort zijn niet zo fijn en na de tijd heb je wel pijn in je mond (naar mijn ervaring).


    "I shut my eyes in order to see.'

    Tand laten trekken doet geen pijn hoor (:

    Are you sure??:O Ik heb namelijk een nogal laage pijngrens en moet waarschijnlijk ook mijn verstandskiezen er later uit laten trekke:(

    Ik heb nu al 3/4 jaar een beugel en ik heb vorige week maandag een blokjesbeugel gekregen die ik ongv. nog een jaar moet dragen en ondertussen ben ik ook al naar de kaakchirurg geweest voor een "operatie" aan twee tanden die niet door wouden komen.


    Damnit,, die operatie zou ik vet eng vinden XD.. okeej tanden trekken is hier niets bij, maar ik hoor van andere dat die verdoving wel pijn doet, ach mischien is het niet nodig om me kiezen te trekken XD...


    Ice-cream Rockt more than you x3