• Mijn broertje maakte een foutje, en toen zei mijn zusje een beetje betweterig van het moet dit zijn hoor!
    En hij echt vet onschuldig: 'ik vergas me gewoon hoor!
    in plaats van ik vergiste mexD

    Hebben jullie ook wel eens van die leuke uitspraken gehoord? Zo ja: welke?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    ja, maar ik kom er nu alleen even niet op. :X
    op maandagochtend vooral.
    dan zijn we namelijk allemaal dom.
    ik en mn vriendinnen dan. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hahahaha. Geniaal, geniaal. Ik vergas me gewoon! :'DD Niets aan de hand.
    Nah, ik heb dat ook wel eens, maar niet zo héél vaak.


    Tanya is de beste.

    Ik noemde Caleb 'Vera' omdat Vera het over een vriend van Caleb had xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Mijn vriendin heet kawter.. en ik noem haar meestal perongeluk kwater.. en ik zeg telkens tegen mijn nederlands lerares.. mama xD


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Mijn vriendin heet kawter.. en ik noem haar meestal perongeluk kwater.. en ik zeg telkens tegen mijn nederlands lerares.. mama xD

    een vriendin van me sliep een keer in de bus, en zo'n jongen maakt haar wakker en vraagt of hij naast haar mag zitten. zei:"Bill?" (ze sliep nog half) Hij:"Nee, Tom"
    Ze schoot echt overeind... Het was helaas niet dé TomxD


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    nouw, iemand zei in plaats van Mijn jas, mijn jas , mijn jas , want die was ze vergeten zei ze "mijn Sinterklaas,Mijn Sinterklaas,Mijn Sinterklaas" we waren druk aant praten over Sinterklaas XD


    I need you , like a heart beat,

    Een vrienden van me zei een keer: Ja, mijn broertje is hoog beschaafd, ipv hoog begaafd.
    En ik heb een shirt omgerolen.
    Dat zeg ik altijd, en ik weet dat het omgeruilt is, maar omgerolen klinkt logischer.
    Rotterdammer.
    Effe deur open doen, pakketje (A)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    een vriendin van mij zei inplaats van: 'spelletjes spelen op de pc', 'spelletjes spelen op de wc' echt grappig op dat moment x'D


    You're a star in heaven.

    Er stond een keer zo'n kind en haar shirt was heel hoog. Te klein ofzo. Dus ik roepen: "DOE JE SHIRT OMHOOG!" Even later. "Euh...OMLAAG."

    HAHAHHAA.
    Zelf heb ik het niet gehoord? Nja, tis me niet echt opgevallen xd.


    Protège moi de mes désirs.

    Ik noem leraren altijd mevrouw, leraressen altijd meneer en die van bio meneer/mam.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Wuhahaha XD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Als ik een verhaal vertel& ik lees ondertussen teksten op borden van de weg of een boek, lees ik door mn verhaal heen zo een regel uit dat boek.
    Zoals;
    'Ik heb zin in Sinterklaas. Franz Ferdinand werd daarna vermoord en was de aanleiding tot WO1. Zwarte Piet vind ik ook altijd cool.'
    Niet dat dit echt is gebeurd hoor xD


    I want my bloody cheese now!^^

    omg ik zei zo van: "Mond dicht als je praat."
    tegen mijn broertje, inplaast van : "Mond dicht als je eet."
    Even later. "Euh, ik bedoel mond dicht als je eet"
    veel gelach enzo.
    Zo had mijn broer ook, hij is een dyslect, "Ze ploeg me" in plaats van "ze pestte me."
    Of, "Hij blees in mijn mond." in plaats van "Hij blies in mijn mond"
    ogodd, heb me dood gelachen daaro


    sjalalalalalalalalalalalalaa :d

    whaha,
    ik las net de titel van dit topic ik denk: WTF, wie plaatst er nou een topic terwijl haar broertje aan het vergassen is?!
    maar dit was het dusxD


    ken jezelf