• Voor of Tegen Paris Hilton ?
    Ik ben voor . :Y)


    be my hero .

    geen mening over eigenlijk


    /

    Voor.


    Let's do this poo

    Neutraal.


    No growth of the heart is ever a waste

    HARSTIKKE HELEMAAAAL TOTALLY VOOOOOORR <3

    I HEART PARIS !

    BEN ZO'N ENORME FAN <3
    I JUST LOVE HER STYLE <3
    i'm calling myself alysha hilton ,like dóh !

    x A


    I'm REBELLIOUS

    Ik ken haar niet persoonlijk maar ik zeg VOOR Paris Hilton is cool(cool)

    Tegen. (:


    A. ikmisje.

    Voor!, Zy is fuckin' koeel [h']
    & Mijn mama noemt mij altijd zo, dus dik voor.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    voor! :Y)


    dream, dare, fly!

    tegen


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    TEGEN.

    Ze doet niks voor haar geld, alleen maar naar haar pappie gaan en dan heeft ze ook weer eens wat geld..
    De slet...


    Stop wishing, Start doing..

    TEGEN.

    Ze doet niks voor haar geld, alleen maar naar haar pappie gaan en dan heeft ze ook weer eens wat geld..
    De slet...

    Vriendelijk blijven graag.


    Tanya is de beste.

    (...)
    Vriendelijk blijven graag.

    Vind ik ook, stuurt ze naar mij een PB dat ik laag gevallen ben omdat ik Paris Hilton goed vind. >_<


    be my hero .

    Je weet dat je zo geen topic zou moeten maken omdat bijna iedereen Paris Hilton haat, buiten quizlet dan en sorry dat is mijn mening oke ik had het anders kunnen zeggen maar ja..


    Stop wishing, Start doing..

    Je weet dat je zo geen topic zou moeten maken omdat bijna iedereen Paris Hilton haat, buiten quizlet dan en sorry dat is mijn mening oke ik had het anders kunnen zeggen maar ja..

    Als zij dat topic wou openen, doet zij dat. Gewoon vriendelijk blijven, dankjewel. Daarbij stoppen we er nu over, oke.


    Tanya is de beste.

    Je weet dat je zo geen topic zou moeten maken omdat bijna iedereen Paris Hilton haat, buiten quizlet dan en sorry dat is mijn mening oke ik had het anders kunnen zeggen maar ja..

    Blijkbaar haat niet iedereen Paris Hilton hea, dat is dan met dit topic bewezen. En dat is niet alleen op Q. > <


    be my hero .