• Zou het niet ongelooflijk gaaf zijn als er ooit een Online Harry Potter spel zou komen? Ik bedoel, er waren al spellen, maar zie zijn zo verouder dat ze het misschien niet eens meer doen op Windows 10..
    Maar denk eens hoe gaaf het zou zijn als er een Open-world Harry Potter spel zou komen? (de kans is heel klein, maar toch is het leuk om erover na te denken).

    Je zou dan als Online Character de hele Harry Potter wereld kunnen bezoeken, think about it:
    - Een Quidditch Pitch
    - Hogwarts
    - The Forbidden Forest
    - Hogsmeade
    - The Black Lake
    - The Courtyards
    - The Shreaking Shack
    Natuurlijk ook Diagon Alley, The Burrow, Ministry of Magic, Platform 9 3/4, Knockturn Alley, enz. Stel je voor dat je daar gewoon heen kunt wandelen/verschijnselen en rond kunt lopen met allerlei mensen uit andere landen, omdat het online is.
    Je kan je eigen Character aanmaken met eigen uiterlijk, talenten en naam. Een eigen achtergrond, staf, patronus, afdeling, enz.
    Dueleren met andere studenten.. Lessen volgen.. Het kasteel verkennen en geheimen ontdekken. Natuurlijk moet er zo iets zijn als quests die je kan uitvoeren, zoals bijvoorbeeld kruides haren voor Pomona Sprout voor een of ander drankje.
    'S nachts door de gangen zwerven en niet worden betrapt door een leraar, Filch of een van de prefects, en als dat wel zo is moet je nablijven :')
    Think about it!

    En hoewel het er waarschijnlijk nooit zal komen, blijf ik er toch lekker op hopen ^^

    [ bericht aangepast op 26 feb 2016 - 19:26 ]

    Zou jij dit spel spelen als het bestond?

    95.5% (21 stemmen)
     
    JA! DUIZEND MAAL JA!

    4.5% (1 stem)
     
    Ik zou het zeker proberen!

    0.0% (0 stemmen)
     
    Ik zie de lol er niet van in...


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Dat zou ik wel graag willen ja. Ik vond de andere spellen ook altijd al zo tof. :9~


    The truth is out there.

    Een Soort world of warcraft, maar dan voor hp, klinkt goed haha (:


    You were born original, don't die as a copy.

    Briseis schreef:
    Dat zou ik wel graag willen ja. Ik vond de andere spellen ook altijd al zo tof. :9~


    True! Maar die zijn nu zo verouderd dat ze op sommige computers niet eens meer werken, of in ieder geval de graphics heel slecht zijn. Ik denk dat als de HP weer even in het nieuws willen brengen, dat ze dit echt moeten verwekelijken! So many fans would jump out of their socks from joy! ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Haha, ik heb mijn oude laptopje ook echt omgebouwd tot HP laptop omdat inderdaad op mijn nieuwe laptop de oudste spellen het niet meer doen en ik er zwaar verslaafd aan ben. Ik zou het een geweldig idee vinden, mits er goede game-analisten zijn die zich ermee bemoeien want het volledig ludificeren van een narratief en er een (inderdaad) world of warcraft achtige game wereld van te maken is een flinke opgave en ik zou het zonde vinden als ze de Harry Potter wereld verpesten :p
    Stiekem is het al enige tijd een droom om dat te proberen, van een narratieve wereld een complete ludologische wereld te maken aan de hand van het idee van rules en fiction in een game en dan dat grensgebied opzoeken en oh, love it. Ik doe dit blok ook echt onderzoek naar hoe ze HP gegamificeert hebben bij pottermore, ik begin langzamerhand een halve expert te worden op dit gebied haha.


    Happy Birthday my Potter!

    Mij ga je daar dan sowiso tegen komen :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Lily_Evans schreef:
    Haha, ik heb mijn oude laptopje ook echt omgebouwd tot HP laptop omdat inderdaad op mijn nieuwe laptop de oudste spellen het niet meer doen en ik er zwaar verslaafd aan ben. Ik zou het een geweldig idee vinden, mits er goede game-analisten zijn die zich ermee bemoeien want het volledig ludificeren van een narratief en er een (inderdaad) world of warcraft achtige game wereld van te maken is een flinke opgave en ik zou het zonde vinden als ze de Harry Potter wereld verpesten :p
    Stiekem is het al enige tijd een droom om dat te proberen, van een narratieve wereld een complete ludologische wereld te maken aan de hand van het idee van rules en fiction in een game en dan dat grensgebied opzoeken en oh, love it. Ik doe dit blok ook echt onderzoek naar hoe ze HP gegamificeert hebben bij pottermore, ik begin langzamerhand een halve expert te worden op dit gebied haha.


    Hahaha ik snap ook niet dat dit nog niet bestaat xD Ik bedoel, als je kijkt hoeveel boekenseries er zijn verkocht. Toch zeker 60% van die mensen zou toch ook wel de game willen proberen?
    Zoveel Potterheads dromen om echt deel te maken van die wereld -en niet iedereen heeft de kans om The Wizarding World of Harry Potter in Florida te bezoeken- dus een Rpg online spel als dit zou toch zeker goed verkocht worden! Maarja... Dan de kosten hea...

    [ bericht aangepast op 26 feb 2016 - 20:02 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Het idee is perfect. Nu blijf ik wel gewoon iedereen na maken bij sims al oplossing. haha.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wist niet eens hoe graag ik dit eigenlijk wilde, tot dat ik het las ): ): ):
    maybe one day...


    The soul needs autumn.

    Laten we allemaal brieven schrijven naar Pottermore en Rowling :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.