• Jah mensen misschien herrineren jullie je mij andere topic nog, klik hier voor het topic.
    Ik hb dus gisteren toch afgesproken om 6 uur was dat. Bij de fietsbrug... Ik kom daar aanfietsen is hij te voet x]. Wil ik hem een knuffel geven duikt hij wel omdat zijn zusje erbij is! Dei mog het namelijk nog neit zien, want dan weet heel ons dorp het terwijl het eigenlijk toen nog niet echt aan was ofzo. Maar goed, ik mog 2 uur weg blijven. Dus om 8 uur weer terug zijn. Hebben we het 1e half uur alleen dat zusje ontweken! Godzakker wat een irri kind zeg x]! Maar toen hadden we eindelijk een rustig plekje komen er van die kut koters daar staan voetballen! Konden we weer weg! O.o Maar toen hadden we in de bosjes een hut gevonden, daag gingen we tegen aan zitten met als uitzicht een hele mooie tuin met allemaal witte vogels! En daar hebben we voor het eerst gezoend! En nu ben ik helemaal blij!^^ Ik ben echt z'n knuffel kind, ik hou heeeeeel veel van knuffelen enzo. Dus heb ik geloof ik van 7 uur tot half 8 bij hem in zijn armen gelegen en hebben we geklets over van alles en nog wat. Over het hockeyfeest en over ons zelf gewoon. Toen was het kwart vooe 8 en moest ik weg. Hij wilde me thuis afzetten maar dat mocht hij niet van mij. Dat zou hij nooit overleven! Mijn zusjes bespringen hem en gaan allemaal vragen stellen! Nog niet eens over mijn ouders gesproken! O.o

    Edit: Ik vind hem ff een vette ass man! Ik vroeg op msn of we nou eigenlijk iets hadden zegt hij "ik weet van niet ;]" Dus toen vroeg ik hem op msn zegt hij zo van "Niet op msn, gwn in het echt ;]" E nhet duur waarschijnlijk een week voordat ik hem weer zie omdat we nu stage hebben! :'[


    -

    Aah, leuk voor je. (flower)

    Ik bn vandaag zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk^^
    Hij was weer online ;]


    -

    Leuk voor je :]


    None but ourselves can free our minds.

    Rot dat het zusje erbij was Ö
    maar hij lijkt het toch te menen met je,hij wou je zelfs thuis afzetten (;,en dat wilt wat zeggen he ?

    dusjaa,nog veel geluk samen,en hopelijk word het een lange relatiee (:

    xx


    everybody needs a song.

    Ik ben zoo blij voor jee ^^


    We'll never be as young as we are tonight

    Muahaha ^^ Kent dit van ergens.. Mijn vriendje en ik hadden het in het begin niet echt door dat we samen waren.. We moesten echt vragen :'Zijn we nu samen, of niet?' & al die dingen, dus ik weet niet x]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Muahaha ^^ Kent dit van ergens.. Mijn vriendje en ik hadden het in het begin niet echt door dat we samen waren.. We moesten echt vragen :'Zijn we nu samen, of niet?' & al die dingen, dus ik weet niet x]

    Maar dat kan ik dus pas over een week vragen ofzo, tenzij ik zo naar zijn training kom kijken!^^ Ik denk dat ik ff naar zijn handbal kunsten ga kijken, kan ik het na de training vragen! ;]
    Maar hij wil niet zeggen hoe laat hij traint :'[


    -

    Nice :]]


    Protège moi de mes désirs.

    wanneer gaan jullie trouwen(A)?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    wanneer gaan jullie trouwen(A)?

    Wiehaha, i don't know ;p


    -

    wat leuk voor je! ;D


    -

    wel raar dattie niet wil zeggen hoelaat hij traint ôo


    -

    wat romantisch!
    je hebt omin massel met zo'n jongen!

    wat romantisch!
    je hebt omin massel met zo'n jongen!

    Jah, vind ik ook^^
    En als mijn vriendinnen maar zeggen dat hij me playt O.o
    wel raar dattie niet wil zeggen hoelaat hij traint ôo

    Hij is bang dat ik hem slecht vind x']


    -