• Beste mensen,
    Ik moet een boekverslag maken. En ofcourse moet die samenvatting weer abnormaal lang. Namelijk anderhalf kantje. Ik ben nog niet eens op de helft en heb nu al dat halve boek besproken. Wie wil me helpen?
    (Gaat over Twilight)


    Music is the new sex

    boekverslagen moet je zelf maken.....
    ik heb wel een samenvatting maar ik vind dat je hem zelf moet maken....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    een abnormaal lenge same vatting is teminste beter dan wat ik moes de samen vatting moest in een paar zinnen en je eigen mening moest langer dan de samevatting zijn--'
    maar nee ik kan je niet helpe heb het boek niet gelezen


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Kijk op internet naar andere verslagen over hetzelfde boek en haal daar de rest uit(en daarmee bedoel ik niet lukraak kopieren)?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gebruik lange zinnen. Als er iets is waar ik goed in ben is het wel lange verhalen aan mekaar lullen :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Ehm, mijn laatste boekverslag was 37 pagina's in word?
    Doe eens een béétje moeite en maak het zelf.

    boekverslagen moet je zelf maken.....
    ik heb wel een samenvatting maar ik vind dat je hem zelf moet maken....

    Wil je me ook niet een klein beetje helpen?


    Music is the new sex

    gebruik een groot lettertype en maak alinia's dan lijkt het lenger dan dat het is


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Een vriendin van me heeft ook het boek van Twilight gedaan en dr samenvatting was 5 pagina's xO


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik heb een hekel aan samenvattingen maken. En al helemaal als er bepaalde regels aan zitten. Als ze me geen regeltjes erbij geven lukt het nog wel. Maar nu gewoon niet>.<


    Music is the new sex

    Ik heb een hekel aan samenvattingen maken. En al helemaal als er bepaalde regels aan zitten. Als ze me geen regeltjes erbij geven lukt het nog wel. Maar nu gewoon niet>.<

    niet zijken en gewoon doen van zijken word niks beter


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    misschien als je er plaatjes tussen plak en alina's dat dat misschien help?:P


    Nvt

    Nouja, als je het boek hebt gelezen is dat toch niet moeilijk ? Je moet toch alleen maar vertellen wat er in het boek gebeurt ?


    The soul needs autumn.

    wij moeten 600 woorden en ik heb erm eer dan 700 xD

    omdat ik iets te enthousiast was over een twilight boek en natuurlijk zal de leraar er weer eens niks van snappen omdat ik alles door elkaar vertelde. xd


    Stop holding me under and let me breathe.

    Haha net als Aurelia ='] Gewoon de zinnen vet uitgebreid maken ^^ Maar ik heb het boek niet gelezen sorry =]


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Twilight?! Ik wou dat ik daar mijn boekverslag over mocht doen! Maar nee hoor, alleen van NL auteurs en het mogen geen Jeugdboeken zijn... *stom kut zijk wijf dat het is die rot mentor!*
    Maar Twilight is echt niet moeilijk samen te vatten hoor honey^^
    Kei simpel :]


    -