• Er zat net een poes bij ons op het dak/dakterras. En dat is vet komisch, want wij hebben een serre(=uitbouw met glas), en daar ging ze op liggen. Toen zag je dus de poes van de poes XD Omg, ik lag echt dubbel XD nu ligt ze te zonnen (zonder zonnen) op het dakterras. Maar omg, dat was echt zo hip xD
    Heb je ook zo een hippe kat gezien?


    Life is hard and then we die

    Mijn kat is hipper, die lijkt op een monorailkarretje als ze op de rugleuning van de bank ligt...
    En de zon schijnt indd niet >< Waarom bij iedereen wel, en bij ons niet?


    Your make-up is terrible

    joa, Garfield xp


    Tokio Hotel &#9829;

    Omdat wij in Purmerend wonen en Purmerend is vervloekt. Morgen gaat Purmerend dood, en zijn we allemaal zombies. En dan gaan we de katten opeten, hihi :Y)


    Life is hard and then we die

    Das like, een vet goed idee =O
    Maar, denken we dan niet meer als zombies? Want ik heb geen zin om te denken.


    Your make-up is terrible

    Ik heb zon.
    En mijn hond die is hip want die ging in de zon liggen.

    Mah onze kat valt soms van de kachel/CV af ofzo dat is wel geinig :Y).


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee duh, dan doen we gewoon. En dan gaan we ook de eenden opeten, en maken we pate van de ganzen.


    OOOOH HET POESIE KWAM NET NAAR BINNEN. En toen ging ze onder het bed van m'n broertje liggen. En nu is ze weer buiten =']


    Life is hard and then we die

    Ja, die irritante ganzen tegenover het Jantje, en die bij... Je weet wel, het station bij ons, en dan heb je zo'n bruggetje, bij het tunneltje onder het spoor, bij het water daar =O


    Your make-up is terrible

    Ja die 8D daar waren eerst andere ganzen maar die hebben ze vermoord en toen kwam er een buurtactie en toen waren er weer ganzen. Maar die eenden zijn wel cool. XD


    Life is hard and then we die

    Hoezo melig.. :')


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Ja, echt dom ><
    Die eenden zijn raar O.O Ik moet er altijd langsfieten, en ze zijn gewoon doodvaag


    Your make-up is terrible

    Ja inderdaad. Vooral van die enge met een rooie snater. Die zijn like.. bibber bibber. En dan komen ze zo naar je toe lopen als je de hond uitlaat.. echt.. eng XD


    Life is hard and then we die

    Ja inderdaad. Vooral van die enge met een rooie snater. Die zijn like.. bibber bibber. En dan komen ze zo naar je toe lopen als je de hond uitlaat.. echt.. eng XD


    Ik ga een keer met jou mee de hond uitlaten, want ik verveel me altijd.
    Ookal heb ik huis arrest, I don't care =O


    Your make-up is terrible

    (...)

    Ik ga een keer met jou mee de hond uitlaten, want ik verveel me altijd.
    Ookal heb ik huis arrest, I don't care =O
    Dan zeg je gewoon: "Ik ga de hond uitlaten" en dan is het van "Oke" en dan loop je stiekem met de hond naar mij toe 8D


    Life is hard and then we die

    Ik heb geen hond ><
    ik laat mijn kat wel uit, die rent toch altijd achter me aan buiten


    Your make-up is terrible