• Madeleine komt net terug van haar vakantie uit Amerika. Daar heeft ze een dromenvanger gekocht. De bedoeling van een dromenvanger is om nachtmerries en andere nare dromen tegen te houden. Maar als de wind de gevangen nachtmerries uit de dromenvanger blaast, wordt Madeleine overspoeld door de engste dromen die je kan bedenken.


    Het verhaal klinkt heel simpel. En de oplossing om de nachtmerries te stoppen ook; haal dat ding gewoon weg. Maar dit is niet de oplossing. Dit ga ik alleen nog niet zeggen, want dan wordt het verhaal niet spannend meer.

    Ik ben opzoek naar een titel en een cover voor dit verhaal. Voor elk heb ik een aantal dingen die ik er graag bij zou willen hebben.

    Titel:
    • Niet te lang;
    • Graag in het Engels.

    Cover:
    • De titel hoeft er niet op;
    • Be free (;


    Alvast heel erg bedankt!


    Being happy is a choice ~

    Dreamcatcher?

    Cardew schreef:
    Dreamcatcher?


    Dacht ik ook al aan, maar ik weet niet of dat te gewoon is.


    Being happy is a choice ~

    Voor de cover:



    Hoop dat je het leuk vind :$
    Klik hier voor het linkje.

    En voor de titel: iets met Nightmares ofzo iets? :$ ben er niet zo goed in xD


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    BeautyInside schreef:
    Voor de cover:



    Hoop dat je het leuk vind :$
    Klik hier voor het linkje.

    En voor de titel: iets met Nightmares ofzo iets? :$ ben er niet zo goed in xD


    Wauw! Die cover is mooi! Die ga ik zeker gebruiken. Bedankt (:


    Being happy is a choice ~

    Alana schreef:
    (...)

    Wauw! Die cover is mooi! Die ga ik zeker gebruiken. Bedankt (:


    Hihi dankje dat je het mooi vindt :$ :D. En geen dank ;)


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    The Nightmare Ghost? > De nachtmerrie windvlaag, aangezien dat stukje: Maar als de wind de gevangen nachtmerries uit de dromenvanger blaas.

    Ik denk nog even verder hoor, maar misschien is het iets?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Die cover is inderdaad heel mooi! Respect


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Catching nightmares?
    Of lijkt dat te veel op Catching fire...


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    LaCerise schreef:
    Catching nightmares?
    Of lijkt dat te veel op Catching fire...


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Die cover is heel vet. Ik had misschien nog een vet idee voor erbij. Zo'n meisje op het
    Bed met haar rug naar de dromenvanger toe alsOf ze bang is?het is een idee, kijk maar.
    X


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Heb je nu dan nog een cover nodig ?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Heb je nu dan nog een cover nodig ?


    Nee. Er mag eigenlijk wel een slotje op dit topic. Ik vraag 'm wel even aan.


    Being happy is a choice ~