• haaj,ik moet jullie wat vertellen :

    ik was vandaag op school(jah dhu :P)
    maar ik was ongesteld en opeens voel ik alles een beetje lopen en ik snel tegen mijn vriendin zeggen :
    ben ik doorgelopen?zegt ze jah heel erg!
    ik snel klas uit met haar,opeens komt mijn andere vriendin de wc in rennen en die zegt : je hele stoel ligt onder het bloed.ik durfde niet meer van de wc af en ik ben samen met 3 vriendinnen 10 min op de wc gebleven tot dat de school uit was.maar een andere vriendin die heeft kei hard door de klas geroepen : IEEEEEEE bloed bloed! terwel ze al wist,en toen ging iedereen al kijken en zo,en toen gingen mijn vriendinnen opruimen.En toen de school uit was zag ik zon jongen uit mijn klas kei hard lachen en ik denk dat de hele klas het nu weet,en ik schaam me nu er eigelijk voor,ik weet dat het kan gebeuren maar toch schaam ik me. en ik ben ook bang dat ze me zouden uitlachen.en negeren lukt mij niet altijd enzeu.

    srry voor de mensen die het vies vinden om het te lezen/horen maar ik moest het ff kwijt.

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Omg zo erg

    (...)

    van die stoel weet ik niet ik had zelf niet gezien mijn vriendin zei het...

    heel gênant is het niet van jou vind ik :P
    ik had liever jou situatie gehad dan die van mij :P
    nu weten het 15 leerlingen + men mentor !
    hij zo tegen mij zeggen : Ach jah zo is het nou eenmaal,soms heb je veel bloed en soms niet(ik dacht zo van,ben jij ook ongesteld ofzeu :O)

    ja I know mijn situatie is minder gênant maar toch ga daar is heen en damn die jongen keek zo raar o_O xD
    maar vind het heel erg voor je:S
    en och als we bejaard zijn zullen we nog is praten dan zulln we wel strijk liggn met je..'ervaring'xD(A)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)

    bedoel je van die stoel?

    Ja,ik bedoel,je hebt het zelf niet gezien.

    (...)
    Ja,ik bedoel,je hebt het zelf niet gezien.


    jah weet ik maar ze zeiden dat ze gingen opruimen en men mentor zei ook..


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)
    ja I know mijn situatie is minder gênant maar toch ga daar is heen en damn die jongen keek zo raar o_O xD
    maar vind het heel erg voor je:S
    en och als we bejaard zijn zullen we nog is praten dan zulln we wel strijk liggn met je..'ervaring'xD(A)
    Xx


    whaha als ik dat jongentje was keek ik ook zo :P
    whahah jah ik moet er nu al een beetje om lachen hoe zal het zijn als we 13445 jaar zijn(ik weet niet of we dn nog leven maar jah :P)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Wow, zo erg?
    Dat is kut.
    Maar hoe kan het zó erg zijn? Ik neem aan dat je wel op tijd 'verschoont'? --'


    Protège moi de mes désirs.

    Wow, zo erg?
    Dat is kut.
    Maar hoe kan het zó erg zijn? Ik neem aan dat je wel op tijd 'verschoont'? --'


    dit was de eerste keer dat het zo erg was ook van de dag enzeu..


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Jeetje das echt gemeen o_____O


    I don't need words to feel those lips.

    (...)

    dit was de eerste keer dat het zo erg was ook van de dag enzeu..


    O, da's kut.


    Protège moi de mes désirs.

    haaj,ik moet jullie wat vertellen :

    ik was vandaag op school(jah dhu :P)
    maar ik was ongesteld en opeens voel ik alles een beetje lopen en ik snel tegen mijn vriendin zeggen :
    ben ik doorgelopen?zegt ze jah heel erg!
    ik snel klas uit met haar,opeens komt mijn andere vriendin de wc in rennen en die zegt : je hele stoel ligt onder het bloed.ik durfde niet meer van de wc af en ik ben samen met 3 vriendinnen 10 min op de wc gebleven tot dat de school uit was.maar een andere vriendin die heeft kei hard door de klas geroepen : IEEEEEEE bloed bloed! terwel ze al wist,en toen ging iedereen al kijken en zo,en toen gingen mijn vriendinnen opruimen.En toen de school uit was zag ik zon jongen uit mijn klas kei hard lachen en ik denk dat de hele klas het nu weet,en ik schaam me nu er eigelijk voor,ik weet dat het kan gebeuren maar toch schaam ik me. en ik ben ook bang dat ze me zouden uitlachen.en negeren lukt mij niet altijd enzeu.

    srry voor de mensen die het vies vinden om het te lezen/horen maar ik moest het ff kwijt.

    XoxO


    The same here,
    Enkele dagen geleden. Maar dat was twee keren gebeurt! Ö Tijdens bio [en ik had een witte skinny aan] en tijdens het middag eten, maar toen was mijn broek zwart en zag je het niet goed.
    En ik mijn rode t-shirt naar beneden trekken zodat niemand die rode plek op mijn witte broek zag. En daar liep ik zo heel de dag mee rond. En mijn stoel was ook vies, maar ik weet niet of iemamnd het gezien heeft.. Ö


    You'll never dream alone. <3

    Toch vind ik het best zielig voor alle mensen die het een keer meehebben gemaakt :A
    Het lijkt me echt erg.


    Protège moi de mes désirs.

    (...)

    The same here,
    Enkele dagen geleden. Maar dat was twee keren gebeurt! Ö Tijdens bio [en ik had een witte skinny aan] en tijdens het middag eten, maar toen was mijn broek zwart en zag je het niet goed.
    En ik mijn rode t-shirt naar beneden trekken zodat niemand die rode plek op mijn witte broek zag. En daar liep ik zo heel de dag mee rond. En mijn stoel was ook vies, maar ik weet niet of iemamnd het gezien heeft.. Ö


    :O weetje hoe erg! hoop maar dat niemand heeft gezien


    Listen to your heart and your dreams come true ~


    @ Eisblumen
    En het is ook erg, stel nu dat iemand het ziet. -zoals hier het geval is- En in mijn klas zit er zo een jongen die bijna met de hele school bevriend is, van elk jaar heeft hij wel een vriend. En die gast roddelt veel, dus als hij dat te weten kwam, wist heel de school het. Dan zou ik me echt verrot schamen..


    You'll never dream alone. <3

    Gebruik je tampons?
    Want dan heb je het niet denk ik. ^-^


    We'll never be as young as we are tonight

    En het is ook erg, stel nu dat iemand het ziet. -zoals hier het geval is- En in mijn klas zit er zo een jongen die bijna met de hele school bevriend is, van elk jaar heeft hij wel een vriend. En die gast roddelt veel, dus als hij dat te weten kwam, wist heel de school het. Dan zou ik me echt verrot schamen..


    jah zo zijn die jongens uit mijn klas ook -,-

    maar als ze morgen mij gaan uitlachen ofzo,,weet ik echt niet wat ik moet zeggen of doen..


    Listen to your heart and your dreams come true ~