• haaj,ik moet jullie wat vertellen :

    ik was vandaag op school(jah dhu :P)
    maar ik was ongesteld en opeens voel ik alles een beetje lopen en ik snel tegen mijn vriendin zeggen :
    ben ik doorgelopen?zegt ze jah heel erg!
    ik snel klas uit met haar,opeens komt mijn andere vriendin de wc in rennen en die zegt : je hele stoel ligt onder het bloed.ik durfde niet meer van de wc af en ik ben samen met 3 vriendinnen 10 min op de wc gebleven tot dat de school uit was.maar een andere vriendin die heeft kei hard door de klas geroepen : IEEEEEEE bloed bloed! terwel ze al wist,en toen ging iedereen al kijken en zo,en toen gingen mijn vriendinnen opruimen.En toen de school uit was zag ik zon jongen uit mijn klas kei hard lachen en ik denk dat de hele klas het nu weet,en ik schaam me nu er eigelijk voor,ik weet dat het kan gebeuren maar toch schaam ik me. en ik ben ook bang dat ze me zouden uitlachen.en negeren lukt mij niet altijd enzeu.

    srry voor de mensen die het vies vinden om het te lezen/horen maar ik moest het ff kwijt.

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Gebruik je tampons?
    Want dan heb je het niet denk ik. ^-^


    uhmm nee,ik ben bang dat het zeer doet :$


    Listen to your heart and your dreams come true ~


    @ Eisblumen
    En het is ook erg, stel nu dat iemand het ziet. -zoals hier het geval is- En in mijn klas zit er zo een jongen die bijna met de hele school bevriend is, van elk jaar heeft hij wel een vriend. En die gast roddelt veel, dus als hij dat te weten kwam, wist heel de school het. Dan zou ik me echt verrot schamen..


    Ja, daarom. Ik ben wel bevriend met dat soort mensen & ik denk wel dat als ze met z'n verhaal komen erom moet lachen. Maar het blijft best zielig, want je kan dr niks aan doen :A


    Protège moi de mes désirs.

    (...)

    The same here,
    Enkele dagen geleden. Maar dat was twee keren gebeurt! Ö Tijdens bio [en ik had een witte skinny aan] en tijdens het middag eten, maar toen was mijn broek zwart en zag je het niet goed.
    En ik mijn rode t-shirt naar beneden trekken zodat niemand die rode plek op mijn witte broek zag. En daar liep ik zo heel de dag mee rond. En mijn stoel was ook vies, maar ik weet niet of iemamnd het gezien heeft.. Ö

    Witte Skinny Ai ><'


    We'll never be as young as we are tonight

    ik liep eerst in leidsehage met een witte joggingbroek en ben toen ongestelt geworde en ofcourse lekteikverschrikelijk door

    genant


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    (...)

    uhmm nee,ik ben bang dat het zeer doet :$

    Ik ga je even gerust stellen.

    Tampons in brengen doet helemaal geen pijn.
    Je voelt het gewoon even.
    En eenmaal hij 'erin' zit, voel je hem niet meer.
    :Y)

    + je lekt echt never door (Aa')


    We'll never be as young as we are tonight

    Heb je nog geluk dat het op het einde van de dag was!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Misschien was het niet eens zo ?

    gebruik voortaan maandverband + tampons.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    okay bedankt voor jullie hulp!

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ach, dat kan iedereen toch overkomen ?
    Je meot zeker niet laten merken dat het je iets doet, anders hebben ze er alle plezier in. Lach het gwn weg. (:


    A. ikmisje.

    Inderdaad verschrikkelijk, maar naar een weekje is dat gedaan en lachen ze je niet meer uit ;)
    Bij ons op school heeft een meisje dat ook een gehad, en een week werd ze ermee uitgelachen, maar daarna was het over, trouwens, jij kan er toch niks aan doen

    maar weet je, binnekort gebeurt er weer iets anders op school en dan is iedereen het vergeten.

    Ik ben woensdag van de trap gevallen op school x) x


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    (...)

    whaha als ik dat jongentje was keek ik ook zo :P
    whahah jah ik moet er nu al een beetje om lachen hoe zal het zijn als we 13445 jaar zijn(ik weet niet of we dn nog leven maar jah :P)

    whaha tuurlijk wel;) wij leven eeuwig xD

    enja mss wt dat jongetje dat nog niet hè xD [/v. ongesteld zijn enzo :P]

    Xp
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    T is niet jouw fout, maar toch best beschamend..


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Wow, dat is redelijk erg ja.
    Maar hè, het is niet jou fout dus is het stom van de mensen van jou klas dat ze ermee gaan lachen, weet je, het kan de meisjes van jou klas ook overkomen, gaan zij het ook niet leuk vinden of zo dat jij er dan mee gaat lachen, dus je moet ze maar laten doen en denken: 'ik weet beter'


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson