• Bij ons in het dorp zijn er veel gothics en skaters,emos,punkers,scene's en wij gaan zo ff paar minuten naar het dorp komen we 5 gothics tegen 3 scene's 4 emo's das echt coewl hebben jullie dat ook?


    ©So the lion fell in love with the lamb.

    Bij ons zie je alleen maar normale mensen :S

    Moest je hier je haar zwart met roze ofzo verven of weet ik veel welke kleur dan kijken ze je al raar aan :S


    Let the Night embrace you

    euhm Gent is een behoorlijk saai stad ...

    oh gelukzak! nee we hbbn da ni:( allemaal ja 'gewone'


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    bij ons echt NIEMAND. Echt helemaal niemand. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Bij ons in het dorp...
    Lopen vooral huppelkutten vind ik ><
    de enige die écht anders is.. ben ik en een vriendin van me.
    En een meisje van school:P


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?

    bij ons lopen heel veel meisjes EN jongens in th-shirts rond!


    ©So the lion fell in love with the lamb.

    Bij ons zie je alleen maar normale mensen :S

    Moest je hier je haar zwart met roze ofzo verven of weet ik veel welke kleur dan kijken ze je al raar aan :S

    ik heb vandaag nog 3 meisjes met zwart blond en roze gezien xD


    ©So the lion fell in love with the lamb.

    Nopes hier is niets, aber ja Amsterdam wel natuurlijk. ^^ Mensen kijken is vet leuk op de dam. ^^

    Nopes hier is niets, aber ja Amsterdam wel natuurlijk. ^^ Mensen kijken is vet leuk op de dam. ^^

    ja amsterdam ook!


    ©So the lion fell in love with the lamb.

    Bij mij niet,bij mij wonen alleen maar jongens!! Er wonen 2 nerds,en 1 scene meisjes en dat scene-meisje ben ik xD maar voor de rest lopen er alleen maar blonde jongens rond en ik haat blonde jongens xD

    Nee, totaal niemand. alleen stomme saaie normale mensen hahah XD
    Hoogstens skaters :'p

    nee bij ons niet xD
    er zijn alleen een heleboel jumpers , en die slaan dan arme kinders in elkaar (dat valt wel mee hoor xD). Er lopen welgeteld 3 emo's rond (die zichzelf dan geen emo vinden) en een paar goths


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    neee bij ons zijn het allemaal sletten en kakkers en wannabe's en arrogantjes en heeeeeeel soms zie je een emo of gothic :S


    When Your Faith Walks On Broken Glass

    neee bij ons zijn het allemaal sletten en kakkers en wannabe's en arrogantjes en heeeeeeel soms zie je een emo of gothic :S


    maar op school zijn er wel aardig wat emo's of mensen met een eige style

    en de jongens zijn allemaal skate/hiphop/neurd :P


    When Your Faith Walks On Broken Glass

    Na niet echt ofzo, affentoe zie je er wel 1tje lopen maar t is niet dat t hier wemelt van de alternatieve mensenXD.