• Hooi Peops!

    Ik hqd dus een idee om mijn nieuwe serie TAXI in het Frans te gaan schrijven, aangezien mijn verhaal gebaseerd is op de franse film TAXI xD
    Ik kan hem natuurlijk ook in twee talen maken, of aleen in het nederlands...Wat vinden jullie ervan?


    (is dit niet een beetje off-topic ? =s ik wist neit waar ik hem anders moest plaatsen...


    Nee, jou Kop is Kermis...

    Ik heb geen Frans op school,en weet dus niks van Frans en onthoud dat Engels overal wel ongeveer word gegeven maar dat Frans niet op ele school word geven en dus maken dan minder mensen hem omdat ze het niet kunnen lezen.


    Behind every great man there’s a great woman

    ik kan geen frans, maar misschien is het een mooie manier om mijn frans een beetje bij te werken:)
    Maar dan moet het wel correct frans zijn, anders gaat mijn cijfer nog verder naar beneden:O


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?


    Maar dan moet het wel correct frans zijn, anders gaat mijn cijfer nog verder naar beneden:O





    O.o Oh-oh... XD


    Nee, jou Kop is Kermis...

    Ik kan geen frans
    -MAAR DIE FILM IS GEWELIDIG! <333-

    Ik kan geen frans
    -MAAR DIE FILM IS GEWELIDIG! <333-




    Kennen nederlanders die film?
    VETT XD Wist ik niet xD


    Nee, jou Kop is Kermis...

    lijkt me een goed idee eigelijk

    kan ik ook frans leren
    we hebben die film tijdens frans gesien zonder ondertitels dus lijkt mij wel goed

    naja zie maar xD

    xx


    If you're going to hell, keep going

    Dan ga ik hem neit maken, want ik kan totaal geen frans. :'D


    A. ikmisje.

    Dn kan ik hem in het Nederlands maken, verder niet xD Ik heb Spaans ipv Frans :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Het is in ieder geval origineel :3


    Als je maar een ananas hebt..

    Leuk hoor, maar ik zal het niet lezen want mijn Frans gaat niet verder dan Je m'appelle...


    I want my bloody cheese now!^^

    NEEEEEEEH.
    oh mehn.
    frans sucks
    doe dan pakistaans of irans.. lawl


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ga je gang, ik kan geen frans en frans sucks :Y)

    Maar het lijkt me wel cool. (A)


    Who where you, before you wanted to be someone else?