• heey mensen :D
    welke band moet echt zekker naar ned komen voor een concer :D en waarom.

    Flyleaf!!!!


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    TH again. En ik wil dat BFMV komt zodat ik mijn vader over kan halen dat ik daar heen moet. XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    TOKIO HOTEL


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ownee wacht NL kan mij ni bommen oo waar--' ZE MOETEN NA B KOMEN(lol) VOOR MEN DEUR!! IN MEN KAMER!!


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Boys like Girls... Waarom? Ze zijn gewoon goed:)(A) Waarom anders?:P

    Tokio Hotel.
    omdat 14 juni te mooi was en we met zijn alle hopen op een nieuw super concert :D


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    You me at six. omdat ze me echt geweldig live lijken & omdat ik ook van mensen hoor dat ze super aardig zijn enzo :]

    Flyleaf!!!!
    ja zeker weten flyleaf^^

    I love Lacey. maar ik ben er achter gekomen dat hun in het voorprogramma stonden van MCR idt jaar in nederland:(:(


    I go wherever you will go..

    FEEDER!


    It's all for you, my butterfly.


    Wat dacht je van
    TOKIO HOTEL?


    rules don't stop me

    Nightwish moet weer terug komen.. En Tarja Turunen en Children of Bodom e Dragonforce en eigenlijk al mijn favo bands :p maar dan niet vlak achter elkaar want dat trekt mijn bankrekening niet x]

    TOKIO HOTEL ! ze rocken egt !!!

    ownee wacht NL kan mij ni bommen oo waar--' ZE MOETEN NA B KOMEN(lol) VOOR MEN DEUR!! IN MEN KAMER!!


    Nee in mijn kamer :D


    Let the Night embrace you

    Bullet for my valentine moet naar Belgie komen! oja en Rise Against mag ooknog eens komen =D

    Tokio Hotel:D:D:D(A)..
    maar ik wil ook wel een keertje naar concert van Green Day. niet dat ik alle liedjes ken. ken er maar 5 ofzo maar lijkt me wel leuk om keertje naar hun concert te gaan(A)..
    maar het lieft wil ik TOKIO HOTEL(H)

    xx mii(K)