• Hallo allemaal,

    Wat fijn om weer terug te zijn! Het voelde een beetje als thuiskomen om de vertrouwde Quizlet site weer te openen. En wat leuk om te zien dat Quizlet nog steeds zo levendig is en er nog veel leden actief zijn!

    Toevallig zag ik in mijn geschiedenis dat ik een jaar geleden (!) een topic geopend had met de mededeling dat ik weer terug was. Dat ging een paar maanden goed, maar om eerlijk te zijn ben ik daarna weer een flink aantal maanden inactief geweest.

    Daarom hierbij het voornemen om dit keer écht terug te zijn, én te blijven. Het lijkt me leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en om weer wat verschillende functies van Quizlet te gaan gebruiken. Hierbij zijn jullie dan ook van harte uitgenodigd om eens een berichtje in mijn GB of PB te plaatsen. (A)

    Dan nu mijn vraag aan jullie: wat is jullie favoriete bezigheid op Quizlet?


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Het is niet meer levendig als eerst

    Haha nee.
    Ik schrijf eigenlijk voornamelijk en ik refresh het forum om te kijken of iemand gepost heeft ;D


    I am an idiot, I move.

    Ik ben na ruim 4 a 5 jaar weer terug, maar inmiddels is mijn leven zo veranderd dat ik niet elke dag actief kan zijn. Maar ik ben wel blij dat er weinig veranderd is. Qua activiteit vind ik het wel minder levendig dan een aantal jaar terug. (zie; minder activiteit op fora, chat ed.)

    Alfama schreef:
    Haha nee.
    Ik schrijf eigenlijk voornamelijk en ik refresh het forum om te kijken of iemand gepost heeft ;D

    Haha dit is ook letterlijk mijn manier van het forum gebruiken, kijken of er iemand ergens iets in een topic heeft gepost, wat een paar keer per dag gebeurt.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    First and foremost, hallo en welkom terug! Wat zijn je voornamelijke gedachten waarom je graag terug kwam? Zelf ben ik niet zo vaak op Quizlet te vinden, behalve als ik hier ben voor het schrijven en het droppen voor de ORP's.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2020 - 23:50 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    filosofie schreef:
    Het is niet meer levendig als eerst


    Nee, dat is zeker waar. Ik bedoelde ook meer dat er nog steeds enigszins leven in de brouwerij is. Bijvoorbeeld dat de Kerstkaartenswap nog steeds gehouden wordt, en er nog steeds nieuwe creaties online komen. Het is zeker niet meer zo levendig als toen ik 8 jaar geleden mijn account aanmaakte.

    Alfama schreef:
    Haha nee.
    Ik schrijf eigenlijk voornamelijk en ik refresh het forum om te kijken of iemand gepost heeft ;D


    Wat leuk dat je nog schrijft! Ik ga eens een kijkje op je profiel nemen (ik ben nog op zoek naar nieuwe creaties om te lezen ^^).

    koekjesbij schreef:
    Ik ben na ruim 4 a 5 jaar weer terug, maar inmiddels is mijn leven zo veranderd dat ik niet elke dag actief kan zijn. Maar ik ben wel blij dat er weinig veranderd is. Qua activiteit vind ik het wel minder levendig dan een aantal jaar terug. (zie; minder activiteit op fora, chat ed.)


    Ook een welkom terug aan jou, in dat geval! (flower)

    Addams schreef:
    First and foremost, hallo en welkom terug! Wat zijn je voornamelijke gedachten waarom je graag terug kwam? Zelf ben ik niet zo vaak op Quizlet te vinden, behalve als ik hier ben voor het schrijven en het droppen voor de ORP's.


    Heel erg bedankt! Het klinkt misschien stom, maar ik kreeg een Snapchat herinnering van 4 jaar terug waarop ik aan het schrijven was. En ineens begon er ergens toch weer wat te kriebelen. Het terugkomen kwam ook met name voort uit nieuwsgierigheid, om te zien of er dingen veranderd waren en of er nog wel mensen actief zouden zijn waar ik een preetje mee zou kunnen maken. Leuk dat je toch nog op die manieren actief bent!


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Niallerslove schreef:
    (...)
    Heel erg bedankt! Het klinkt misschien stom, maar ik kreeg een Snapchat herinnering van 4 jaar terug waarop ik aan het schrijven was. En ineens begon er ergens toch weer wat te kriebelen. Het terugkomen kwam ook met name voort uit nieuwsgierigheid, om te zien of er dingen veranderd waren en of er nog wel mensen actief zouden zijn waar ik een preetje mee zou kunnen maken. Leuk dat je toch nog op die manieren actief bent!

    Nee hoor, het klinkt niet stom. Vaak zijn het juist de herinneringen dat je er aan terug laat denken, of iig is dat vooral bij mij zo, dus ik kan er wel inkomen hehe. Er zijn niet zoveel users meer actief hier op Q, maar de site is zeker veranderd! Dan heb je zeker ook niet dat hele gedoe meegekregen dat Rutger gestopt is en zijn werk overgegeven heeft aan iemand anders? En ja, het is vooral een soort middenweg voor mijn schrijfpartners en mij dat we hier de ORP's opslaan in story's. Leuk dat je toch nog even een kijkje komt nemen op deze site. Het is voor de meeste users toch wel dat stukje nostalgie, hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Leuk! Welkom terug! (flower)
    Ik blijf ook maar steeds terugkomen en hangen, vooral uit nostalgie en door het idee van hoe het "ooit" eens was.. Denk dat we dat nooit meer ongedaan krijgen, haha. (A)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Adamantium schreef:
    Leuk! Welkom terug! (flower)
    Ik blijf ook maar steeds terugkomen en hangen, vooral uit nostalgie en door het idee van hoe het "ooit" eens was.. Denk dat we dat nooit meer ongedaan krijgen, haha. (A)


    Ook dat, Q is zo ongeveer mijn hele tienertijd geweest!


    I am an idiot, I move.

    Aentara schreef:
    (...)
    Haha dit is ook letterlijk mijn manier van het forum gebruiken, kijken of er iemand ergens iets in een topic heeft gepost, wat een paar keer per dag gebeurt.

    Oh wat erg, dit is echt precies wat ik nu aan het doen ben (fish)

    Welkom terug!


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Azriel schreef:
    (...)
    Oh wat erg, dit is echt precies wat ik nu aan het doen ben (fish)

    Welkom terug!


    Hahaha, at least we are in this together.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Addams schreef:
    (...)
    Nee hoor, het klinkt niet stom. Vaak zijn het juist de herinneringen dat je er aan terug laat denken, of iig is dat vooral bij mij zo, dus ik kan er wel inkomen hehe. Er zijn niet zoveel users meer actief hier op Q, maar de site is zeker veranderd! Dan heb je zeker ook niet dat hele gedoe meegekregen dat Rutger gestopt is en zijn werk overgegeven heeft aan iemand anders? En ja, het is vooral een soort middenweg voor mijn schrijfpartners en mij dat we hier de ORP's opslaan in story's. Leuk dat je toch nog even een kijkje komt nemen op deze site. Het is voor de meeste users toch wel dat stukje nostalgie, hehe.


    Gelukkig kan je - je erin vinden! Ik heb ergens vaag meegekregen dat Rutger gestopt was, maar ik meende gister gezien te hebben dat er na Rutger's opvolger wéér een nieuwe is? Het is inderdaad die nostalgie dat me telkens weer aantrekt hier ^^.

    Adamantium schreef:
    Leuk! Welkom terug!(flower)
    Ik blijf ook maar steeds terugkomen en hangen, vooral uit nostalgie en door het idee van hoe het "ooit" eens was.. Denk dat we dat nooit meer ongedaan krijgen, haha.(A)


    Heel erg bedankt! Leuk dat we allebei dezelfde ervaring hebben wat betreft het terugkomen en hangen haha! Het is inderdaad het idee van ''weet je nog, X jaar geleden op Quizlet?'' dat me telkens terugbrengt. Leuk dat er nu nog gezellige mensen op het forum actief zijn in elk geval! ^^

    Alfama schreef:
    Ook dat, Q is zo ongeveer mijn hele tienertijd geweest!


    Hetzelfde hier! Ik maakte een account aan toen ik op de middelbare school zat. Ik weet nog dat ik niet kon wachten tot mijn lessen voorbij waren zodat ik thuis op Quizlet kon en verhalen kon schrijven. Heb toentertijd hele hechte vriendschappen gemaakt! Ergens wel jammer om te zien dat het allemaal zo veranderd is hier ...

    Azriel schreef:
    Oh wat erg, dit is echt precies wat ik nu aan het doen ben(fish)

    Welkom terug!


    Dankjewel! (flower)


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Niallerslove schreef:
    (...)
    Gelukkig kan je - je erin vinden! Ik heb ergens vaag meegekregen dat Rutger gestopt was, maar ik meende gister gezien te hebben dat er na Rutger's opvolger wéér een nieuwe is? Het is inderdaad die nostalgie dat me telkens weer aantrekt hier ^^.

    Ja, klopt! Na de overgang van Rutger naar een nieuwe administrator is dat (redelijk) verkeerd gelopen, ik weet daar zelf ook niet het fijne van, en is er een andere in de plaats gekomen van de voorgaande administrator. De huidige heet Robbert-Jan (RJ). Maar laat dat vooral niet je ding tegenhouden waarvoor je op Quizlet zit. (:

    [ bericht aangepast op 23 nov 2020 - 13:47 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Addams schreef:
    (...)
    Ja, klopt! Na de overgang van Rutger naar een nieuwe administrator is dat (redelijk) verkeerd gelopen, ik weet daar zelf ook niet het fijne van, en is er een andere in de plaats gekomen van de voorgaande administrator. De huidige heet Robbert-Jan (RJ). Maar laat dat vooral niet je ding tegenhouden waarvoor je op Quizlet zit. (:


    Hmmm oké, klinkt erg interessant haha! Ben erg benieuwd naar de plannen van Robbert-Jan, in dat geval! (:


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Ik heb Q nog steeds als mijn startpagina staan van mijn browser, gewoon puur omdat ik toch af en toe de pagina wel eens voorbij wil zien flitsen en eens een kijkje verder wil nemen. Kan het zoals de meeste hierboven nogal moeilijk loslaten.


    Queer zijn is gewoon alles